wtorek, 17 listopada 2015

779. 17 listopada Dzień Czarnego Kota

Dziś Dzień Czarnego Kota, a jedynym nam znanym kotowatym o tym kolorze futerka jest Luna-Umcia nasza dawna sąsiadka. Prawie cała czarna- poza łapkami i żabocikiem. Cwaniaczka znalazła sobie miejsce w sercach naszych Ludzi i od czasu do czasu wspominają jej kocioosobę. Ja Olbrzymo w zasadzie mam obojętny stosunek do Czarnulki, nie wadzą mi wierszyki na jej cześć, bo takowy powstał, czy życzenia dla niej, w końcu nawet się lubiliśmy, tzn. po japońsku- a więc jako tako :) Gorzej z Niebieściuchem. Tolerował ją, ale nigdy szczególnie Luny nie wielbił, mimo że ona go wręcz przeciwnie. Było, minęło, a ja przesyłam jej wierszyk od naszej Ludziowatej.

Tu Mufi-Mufasa: robię to tylko dla Pańci i dlatego dołączam się do życzeń. 


Luna-Czarny Kot

Czarna Dama już tu nie wróci, 
Czarna Dama tym moje serce smuci,
Choć nic nie trwa wiecznie,
I szybko się kończy,
to wiedz Luńciu:
żadna siła nas nie rozłączy!
Czarna Dama w nowym domu,
przycupnie grzecznie,
A mnie w snach odwiedzi 
I będzie bajecznie! 
Dziś jej święto 
Dzień Czarnego Kota
choć łapki ma białe
zgrabne i małe:
Pierwsza,
Druga,
Trzecia,
Czwarta,
na przygody każda chętna i zwarta,
To co tam kolor łapek?
ważne, kto za uszkiem podrapie! 

pierwsza, druga, trzecia, czwarta...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz