czwartek, 26 listopada 2015

782. Szmaragd Szmaragdzik




  Pańcia któregoś dnia miała okazję być w okolicy ulic brzmiących jak kamienie szlachetne.  Co prawda to tylko nazwy, ale sprawiły, że nasza Ludziowata na moment straciła kontakt z rzeczywistością i na chwilę przeniosła się do innego cudownego świata. Co prawda nie znała wszystkich kamieni, ale jeden od razu skojarzyła z Niebieściuchem! To szmaragd! Pomyślała, że oczy Ruska przypominają kolor szmaragdowy i są tak piękne jak te kamienie. Do tego szmaragd z łaciny smaragdus to zielony, a kolor charakterystyczny dla rasy oczu rosyjskich niebieskich ma właśnie tę barwę. Hmm. Ujęta urokliwością szmaragdu od tej pory szepcze do Mufasy Szmaragdziku albo Szmaragdowe oczy, a on powoli zaczyna uczyć się nowego przezwiska. I co więcej postanowiła poszukać kamienia, który będzie najbliższy kolorowi jej oczu, a ja Ursusso Olbrzymo???


Przepraszam bardzo, ale ja też tu jestem i żądam odpowiedzi!

4 komentarze:

  1. Mufiego oczy piękne są, piękniejsze od szmaragdów, bo żywe :) a Ursus bursztynami na nas zerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jaki miły komentarzyk :) dzięki za podpowiedź z bursztynem, nie będę musiała już szukać, chociaż jeden kamień mi jeszcze przyszedł do głowy. A Miluś to też taki szmaragdzik?

      Usuń
    2. nie, Miluś bursztynek jak Ursus

      Usuń
    3. Zdecydowałam jednak, że Ursus będzie Tygrysie Oko, nazwa mnie "rozwaliła";), nie wiedziałam, że istnieje taki kamień.
      Miluś Bursztynek ślicznie :)

      Usuń