piątek, 6 listopada 2015

774. Miśki i ich sweterki

Tu Miśki: Zostaliśmy wyciągnięci z kartonu, ale nie wiemy, na jak długo. Jedno jest pewne, nie zostaniemy wyrzuceni. Sentyment ludziowatych odnośnie naszych miśkoosób jest na tyle silny, że wcale nie spada z ich wiekiem. Wszak dzieci lubią misie, nawet kiedy są już dorosłe :) Gorzej z tymi Kocurami! Futrzaki bez pytania  przywłaszczyły sobie nasze sweterki i teraz się panoszą! Oddawać ubranie! 


Oj tam, tylko na chwilę pożyczamy...

Zrobię groźną minę i Miśki natychmiast się przestraszą! 
I jeszcze pokażę kły!
Olbrzymie, a co Ty się tłumaczysz. Bierzemy sweterki, kiedy chcemy i żaden Misiek nam nie podskoczy. A już szczególnie mnie Ruskowi! 

:-)

2 komentarze:

  1. Nie wiem komu ładniej w tych sweterkach, misiom czy panom kotom? :) szczególnie Ursus pięknie się prezentuje, luzaczek ;) Mufi chyba mniej chętnie bawił się w modela, sądząc po postawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mufi niecierpliwił się, bo czekał, aż go wezmę na ręce i pomiziam się z nim. A ja pranie rozwieszałam i kartony przekładałam. A w kartonach zauważyłam miśki i i te ich ubranka haha, więc pożyczyłam je na chwilkę dla kotów. Na Mufaskę był w miarę dobry ten sweterek, te drugie wdzianko było sporo za duże, więc Ursusik je dostał. A potem po przebierankach, ubranka wróciły do miśków. ( ale śmiechu było co niemiara) :))

    OdpowiedzUsuń