środa, 28 czerwca 2017

924. Zabawka

  Pańcia postanowiła kupić nam pewien prezent. Kocia wędka co prawda nie znudziła się nam, ale przyznaliśmy jednogłośnie, że nowa zabawka zawsze mile widziana! Nasza Ludziowata nie mogła wyjść z podziwu, że pomimo seniorskiego wieku chętnie się bawiliśmymy, byliśmy ciekawi i co więcej rywalizowaliśmy o ten upominek w dziwnym kolorze :) Zaś rywalizacja czasem przybierała nieoczekiwany obrót sprawy😊 
Musiałem pierwszy chwycić piórko!
Niebieściuch ani myślał ustąpić!
Mufasa zaczaił się i próbował polować zza doniczki z pelargoniami! 
Chciałem przechytrzyć Cwaniaczka.
Śledziłem wzrokiem wydającą dźwięk piłeczkę:) 
Opadające piórko przybierało różne kształty przez co zabawa w końcowej fazie niespodziewanie zamieniła się w... kociomodę! :)
Takie nietuzinkowe nakrycia kociej głowy natychmiast rozśmieszyły naszych Ludzi. Wypraszamy sobie, a może nam zazdrościli? 
😅

3 komentarze:

  1. Powiem Ci, że u mnie najlepiej bawi się najstarszy kocur :D Normalnie bardzo "statyczny i poważny". A jak przyjdzie godzina zabaw, to jest dosłownie wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mamy kota to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się artykuł o kotach w https://naszepokoje24.pl/niewlasciwe-zachowanie-kota-z-czego-wynika-i-co-mozna-z-nim-zrobic/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno każdy z nas również tak myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mniemaniu kociaki są wielce ciekawymi zwierzętami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w domu. Jak również napisano o nich w https://www.sucha24.pl/wydarzenia/powiat/item/15878 i ja myślę,że takie kocięta są po prostu świetne. Dlatego ja również rozważam teraz aby wziąć jeszcze kolejnego kociaka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń