piątek, 30 czerwca 2017

925. Rywalizacja o zabawkę trwa...:)

  Zabawka okazała się tak atrakcyjna, że nie tylko my chcieliśmy się nią bawić. Sąsiadka Newa- na razie tak ją nazwaliśmy, która niemal codziennie czaiła się przy naszym ogródku, czy to spoglądając z dachu garażu, czy skacząc po płocie, zainteresowała się na tyle, że wprosiła się bez pytania. Delikatnie powarkiwała, a jej dziwne zachowanie na nikim z nas nie robiło wrażenia. Ludziowaci dziwili się jedynie, skąd w niej taka agresja. Może przez strach?  No, ale z jakiegoś powodu do nas zachodzi, jakby sama nie wiedziała dlaczego. Kiedy Newa zobaczyła z dachu garażu, jak Pańcia wywija nam przed pyszczkami zabawką, najprawdopodobniej zamarzyło się Kociastej, by również móc zapolować na te piórko i piłeczkę razem wzięte :) Jak gdyby nigdy nic wskoczyła na śmietnik i w najlepsze rozsiadła się, patrząc na naszą Ludziowatą i zabawkę. 

Żądam piórko i piłeczkę! 
Pańcia dała Newie powąchać jej oprawki od okularów, aby Kotka nabrała trochę zaufania do niej. Nie wiemy, czy pomogło, ale to i tak postęp, że mogła do niej podejść.
Hmm, to nie zabawka, tylko okulary Ludziowatej!! To podstęp!
Nareszcie!


Przez cały czas zastanawiałam się, po co ja tu przyszłam? Przecież prawie ich nie znam! 
Człowiekowate muszę mnie zrozumieć, to nie od nich uciekam, tylko próbuję ustawić kocią hierarchię na osiedlu. Z tymi dwoma Cwaniaczkami łatwo nie będzie, Niebieściuch już odpada, ale wybaczam mu, w końcu ten sam kraj Przodków, co ja ;) 


Niebieściuch i Olbrzym przyglądali się moim wybrykom, jednak większe napięcie wyczuwałam ze strony Ursusa. No cóż Mufasa od razu mnie zdominował, zaś jego amerykański Współtowarzysz dążył by zrobić to samo. Podirytowany wyrzucił mnie ze śmietnika, po czym pogonił na płot! Uciekłam głośno sycząc i warcząc. Taka kociompromitacja! Nie spodobała mu się sytuacja, gdy przez chwilę zabawka była w moich łapkach. 
Ursus: z jednym Ruskiem muszę żyć i mu ustępować, ale dwoje to już lekka przesada. Zrobię z tym porządek!
Zabawka jest moja!
Tak pomruczałem i tak ma być! Się działo 😁
Mufi-Mufasa: Olbrzymie nie gwiazdorz! Zachowuj się i nie przejmuj Newą.

😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz