sobota, 20 stycznia 2018

958. Kryj się, kto może :)



Mufi-Mufasa: Jak nie orkany, powyrywane drzewa i dachy, to śniegi, jak nie śniegi, to deszcze. Ale gdy usłyszałem, że w kraju moich Przodków w dalekiej Jakucji temperatura spadła nawet do -67 st. C, zadrżałem na samą myśl. Natychmiast wskoczyłem pod kołderkę i nie zamierzałem spod niej wychodzić. Musiałem zgromadzić jak najwięcej ciepła!😉 Gdy sobie pomyślałem, że mógłbym w takich warunkach atmosferycznych spędzić dziewięć dni i nocy- wtedy gdy zaginąłem, przeszedł mi dreszcz po grzbieciku i uszka stanęły dęba! Podejrzewam, że nie przetrwałbym choćby doby, dlatego wydałem komendę Olbrzymowi: kryj się, kto może! 

2 komentarze:

  1. nikt z nas takiego mrozu by nie przeżył, kryję się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Te temperatury tam są niesamowite, jak tam ludzie wychodzą z domów? A ciekawe, ile mają stopni w domu, może 0, a może więcej? Nic tylko siedzieć pod kołdra i kocem hehe

      Usuń