poniedziałek, 29 stycznia 2018

960. Tacy sami, a kołderka między nami :)





  Zimowe, ponure dni najlepiej spędzać, harując w łóżeczku. Harówka to według naszych Ludzi długotrwałe, leniwe kocie spanko. Leniwe? Dobre sobie😉 Można wybrać swój własny sposób harowania, np. układając się przy kołderce, tudzież w jej środku. Ja przekonałem się do pierwszego, Niebieściuch- z racji jego obsesji co do syberyjskich temperatur- do tego drugiego. Dla mnie liczy się przestrzeń i muszę mieć miejsce na wyciągnięcie kudłatych łap i rozprostowanie grzbiecika. Mufasa z reguły owija się i lubi norki. Ludziowatych często wzruszają nasze wspólne leżakowania, czy przesiadywania, ale tym razem Pańcia nie mogła oprzeć się pokusie i na zastany przez nią widok, parafrazując znany człowieczy utwór, zanuciła „tacy sami, a kołderka między nami”, tacy sami tralalala”. Pańcio szybko odgadł, co miała na myśli i podśmiechując się, zaśpiewał z nią. Kociompromitacja, żeby drwić z naszej ciężkiej kociej pracy! I jeszcze zmieniać słowa w piosenkach...

😆

4 komentarze:

  1. ja też mam takie zdjęcie, gdzie Szaruś leży pod kołdrą a obok na kołdrze Miluś

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas są podobne sytuacje :D czasem cała trójka śpi na jednym łóżku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futrzaki hehe, niby walczą ze sobą , ale jakby co, to śpią razem :)

      Usuń