środa, 29 stycznia 2020

1072. Dwie zagadki


  Ile to już zagadek wymyśliła  Pańcia odnośne mojej kocioosoby? Aż tak bywam dla niej inspirujący, że straciła rachubę ilości tych łamigłówek. Oto kolejne, na które musiał odpowiedzieć Pańcio.

-Jaka jest ulubiona telewizja Ursusika?
-Śniadaniowa. 

-Jaki jest ulubiony utwór pop-dance Ursusika?
-No limit.
😀

Pierwszą Ludziowaty odgadł bez zastanowienia, choć mógł odpowiedzieć też KuchniaTv. Przy drugiej zrobił lekko skrzywioną minę, twierdząc że ja nie słucham ani popu, ani dance. Z kolei Pańcia odparła, że Rysio, czyli ja, słucha wszystkiego, łącznie z country. Po tej jakże kociompromitującej wymianie zdań i to w mojej obecności, wybuchnęli oboje śmiechem. A ja zostałem pozostawiony sam sobie na kocyku. Hmm Ciekawe, o jaki limit chodzi?
😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz