sobota, 12 lutego 2022

1232 Król Mufi-Mufasa zrobiony w konia

 Szeroka ramówka Telewizji Cat przerosła moje Ursusikowe oczekiwania. Mnogość programów sprawiła, że trudno było mi odciągnąć zarówno oczy, jak i uszy od Pana Telewizora. O zmęczeniu, z powodu wyczerpującej się stale mojej energii na śledzenie losów bohaterów- nie wspominając. Aby uzupełnić tzw. baterie, natychmiast należało opędzlować miskę. Szybko okazało się, że ta tv oferuje kilka kanałów tematycznych, w zależności od kocich upodobań. Tv Ptaszki, Tv Gryzoń i Tv Ryby, z których największe zróżnicowanie prezentowała ta pierwsza. O ile w Tv Gryzoń obserwowałem głównie myszy i wielorakie wiewiórki, o tyle w Tv Ptaszki nie sposób wymienić, ile skrzydlatych stworzeń przyszło mi podziwiać. I to nawet nie chodziło o typowe gołębie, wróble, czy sroczki. Poznałem przepiękne sójki błękitne, które występują głównie w kraju moich Przodków, szpaki, rudziki, czy inne, których nigdy nie widziałem. Fantastyczne, przepyszne, tzn. kociomptomitacja, co ja mruczę? :) Tv Ryby także przedstawiała wielorakość gatunkową, ale z powodu ich najmniejszej znajomości, koncentrowałem się na ulubionych ptaszkach i gryzoniach. Bez wątpienia nie dość, że relaksujące, cieszące oko, to i edukacyjne- także dla Ludziowatych. Ale ktoś jeszcze dał się wciągnąć w Tv Cat i co tu dużo mruczeć: zrobić w konia! Nikt w domu nie sądził i nie brał pod uwagę, że sam Król Mufi-Mufasa ugnie się i na stare lata będzie przesiadywał przed Wielkim Ekranem, w celu schwytania nierealnej myszy, czy ptaszka. Wiem przecież, że doświadczył takich atrakcji w latach swej młodości i to na żywo! To też jakie zdziwienie ogarnęło nas wszystkich, gdy Jego Niebieściuchowa Wysokość przyglądał się i nasłuchiwał w skupieniu każdego gryzoniowatego szmeru i ptasiego ruchu. Prawdopodobnie Jego Królewska Domowa Mość również posiada potrzebę łowczej rozrywki, nawet gdy nie do końca jest prawdziwa. Czy dał się nabrać, czy ktoś próbował nim manipulować, tego się nie dowiem. 


















😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz