poniedziałek, 14 lutego 2022

1233. Sójka błękitna, tajemnica i ja




-Kocurze, Twój domowy Król Mufi-Mufasa został zrobiony w konia i dał się wrobić w Tv Cat, a tak się składa, że wiem, kto za tym stoi! 

-Sójko błękitna, a nie możesz mi zdradzić kto to? 

-A niby czemu miałabym Ci to wyjawić?

-Przez wzgląd na nasze wspólne sprawy!

-Chyba sobie żartujesz Ursusie, niby co mogłoby nas łączyć? 

-Występujesz na terenie Północnej Ameryki, w pasie wschodnim, to może zahaczyłaś o Maine?

-Phi, może tak, może nie. Nie pamiętam.

-Modrosójko, nie bądź taka, przecież mruczałem, żeś urodziwa…




-Ale i pyszna, a Twoje skojarzenia zawsze prowadzą do miski i Twojego brzucha!

-Oj tam, źle mnie zrozumiałaś😎 

-Watpię. Ale, że dzieli nas Wielki Ekran, to nie będę się przejmować. 

-To chociaż przez wzgląd na niebieski kolor? 

-Ale mnie męczysz…

-Sama zaczęłaś….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz