piątek, 13 listopada 2009

277. Pradziadzio Pavarotti i Prapraprababcia Whitney Houston



http://www.chat-mainecoon.com/pages/reproducteurs/pavarotti.htm


Prawnusiu, mnie przedstawiać nie trzeba, gdyż Twoi Czytelnicy oraz Koci Przyjaciele powinny mnie już znać. A jeśli zapomnieli, bo nie sposób, co z pewnością przyznasz, czasem zapamiętać wszystkich Twoich przodków, w tym Pradziadków czy Prapradziadków to przedstawię się jeszcze raz. Mam na imię Pavarotti i jednocześnie jestem kolejnym Pradziadziem Ursusika, po którym mój Prawnusio odziedziczył talenty muzyczne, gdyż moje imię, które nazwiskiem nie jest, zobowiązuje. Jako że stale mamy ze sobą wirtualny kontakt, w którym doradzam Ci w kwestiach kocioważnych, tym samym pragnąłbym kolejny raz nadmienić, abyś nie pędzlował misek w tempie torpedy i nie podkradał Mufasie jedzonka. A tymczasem wracając do Twoich genów muzycznych, czuję się bardzo zaszczycony pomruczeć Ci, iż moja Babcia, a Twoja Prapraprababcia! nosi piękne imię, czyli Whitney Houston. Tak, tak Prawnusiu, to wielka Diva, po której z pewnością odziedziczyłeś muzykalność, a która pododobnie jak Pradziadzio Radio Ga ga zajmuje się innym rodzajem muzyki, niż ja. Twoja wszechstronność Ursusiku polega na tym, iż potrafisz odnaleźć się, za sprawą genów Twojej Prapraprababci oraz Pradziadziadka Radio Ga ga, w świecie muzyki kociorozrywkowej, ale także dzięki mnie w świecie śpiewu kotoperowego. luzak
A oto zdjęcie mojej Babci, a Twojej Prapraprababci.
http://mainewood.ru/parents/big_brother/16.jpg
Cozy Farm's Whitney Houston
http://mainewood.ru/parents/big_brother/16.jpg

Tu Ursusik: Moi drodzy Czytelnicy, poznawanie moich przodków i ich odwiedziny na blogu są tak absorbującym i niesamowitym przeżyciem, że chwilowo nagranie mojej kociopłyty utkwiło, jak to mruczą, w martwym punkcie.... Tymczasem nie mogę wyjść z podziwu,  a szczególnie moi Ludzie, z mnogości kociobistości występujących w moim drzewie genealogicznym....Pozdrawiam także moje Rodzeństwo, szczególnie moich braci: Climbera, Vancouvera oraz siostrę Saharę....
To też Wasi przodkowie i wszyscy są z nas dumni! haha 
Kot_Ursus
27 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz