wtorek, 5 stycznia 2010

293. Ursusik wita w 2010 roku!



Witajcie Drodzy Czytelnicy i Koci Przyjaciele w Nowym Roku 2010! To bardzo ważny rok, bowiem w tym roku skończę 3 lata, o czym na pewno nie pozwolę sobie zapomnieć i powiadomić Was na blogu. To czas wytężonej harówki tronowej, łóżeczkowej i kanapowej, wzmożonego czyszczenia i pędzlowania nowych misek w tempie torpedy, wielu kociopodróży, w tym kulinarnych hahaha , mojej zwiększonej kociej działalności kotartystycznej, kociosportowej, kociomodelowej. Na pewno nie zabraknie moich Ursusikowych przemyśleń na temat kociej egzystencji i kociego sensu istnienia luzak , nie zabraknie też refleksji i poważnych spraw, które od czasu do czasu spadają na moje pędzelki. Wreszcie nie zabraknie też naszych spotkań w Klubie Szafa. Być może pojawią się też nowe tematy. Nie wszystko jednak będzie dla mnie Olbrzyma takie optymistyczne, gdyż kwestia przejęcia władzy z Ruskowych łapek jest niemożliwa i nierealna. Muszę zostać kocim realistą i raz na zawsze się z tym pogodzić. luzak 
     Tymczasem skoro mowa o urodzinach to ja też chciałem nadmienić i pochwalić się, iż w podczas niedawnych urodzin naszej Pani, także prezentowałem się elegancko i wytwornie. Muszka zdobiła moją kudłatą szyję, nadając powagi mojemu pyszczkowi, wąsiki i pędzelki naprostowłem tak, aby nic się nie posklejało. Poddałem się nawet łapicure. A panoszącymi się kotowatymi w liczbie dwunastu, które urządziły sobie na naszym blogu miejsce do użalania się i wymądrzenia przemilczę i nie będę sobie zawracał nimi głowy.
    I ostatnia rzecz- dziś odwiedzimy Klub Szafa, w którym ma się odbyć wieczór kociosylwestrowy. To nic, że kilka dni po czasie. W naszym kocim świecie nie ma limitów, gdyż na wszystko zawsze my kotowate znajdziemy czas. Mam nadzieję, że spotkam tam WAS moi drodzy Koci Przyjaciele.
Mamy sporo do omruczenia, a i ja zamierzam zaprezentować się na scenie.

 hehe  

Kot_Ursus
21 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz