środa, 27 stycznia 2010

298. Ursusikowa kociopłyta "Śpij i śnij"


    Moi drodzy Czytelnicy, chciałem ogłosić, iż kociopłyta, nad którą pracowałem od kilku miesięcy została ukończona i wydana. Jestem taki dumny z siebie, że aż moje pędzelki na uszkach stoją naprostowane bez używania "Żelu i balsamu do mycia pędzelków 2 w 1" luzak  Oczywiście pozostaje nutka niepewności, jak moja Ursusikowa twórczość zostanie odebrana przez Was i innych kocich słuchaczy, gdyż nigdy nie wiadomo. Mufasa, który towarzyszył mi w studiu Kotuniversal przez cały czas, bo nie mogłem ukryć przed nim prawdy, bardzo mnie chwalił, choć czasem kręcił nosem na moje wybryki żarłoczkiewiczowe w przerwach pomiędzy nagraniami. Jednak okazał mi pomocną łapkę i pocieszał, kiedy opadałem z formy i traciłem humor. Nad całością kociopłyty czuwał mój Pradziadzio Radio Ga-ga i Pradziadzio Pavarotti, który kontaktował się stale za pomocą telefonu komórkowego ukrytego w górnej kieszonce jego futerka z Prapraprababcią Whitney Houston, a która ze względu na wiek nie mogła przybyć kociobiście do studia. luzak Tak więc można pomruczeć, że Prapraprababcia i Pradziadziowie to moi kocioproducenci.
   A oto mój koci krążek, który można już nabywać w Kotempiku i innych kocich sklepach muzycznych, a także internetowych hehe :


 

A oto lista utworów: luzak
1. Mrucząc Ludziom do snu
2. Ballada o głodnym kocurro
3. Pusta miska
4. Taki mi Ciebie Saszetko brak
5. Oda do Pani Lodówki
6. Nocny karmy smak
7. Mruczanka na dobranoc
8. Traktorowa kocioopowieść
9. Pędzelkowa baśń
10.Śpij i śnij
  Jak widzicie drodzy Czytelnicy mój album zawiera spokojne, nastrojowe utwory, często będące kołysankami. Polecam do słuchania szczególnie podczas harówek łóżeczkowych, fotelikowo-tronowych, a także koszykowych. Nie zabrakło też aranżacji kulinarnych luzak A dla moich Kocich Przyjaciół wynegocjowałem sporą zniżkę!
Kot_Ursus
23 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz