czwartek, 4 marca 2010

305. Refleksje o kółku na pazurku...


  Chytry i podstępny plan mojej Praprababci Cosimy spowodował tylko niepotrzebny spadek mojego Ursusikowego nastroju. Pędzelki, o które przecież tak bardzo dbam, pomimo używania "Żelu i balsamu do mycia pędzelków 2 w l" luzak , straciły swój powab i blask, przez co nie prezentowały się najlepiej. Kiedy je poprawiłem to opadały, a wraz z nimi wąsiki. Futerko na grzbeciku oklaplo mi na tyle, że musiałem poprosić Panią o pomoc. Przy współpracy z Pani Szczotką zostałem wyczesany i znowu wyglądałem jak kociobistość. Nie mogłem przecież pozwolić, abym ja nieprzeciętna kocioosoba, przejmował się jakimś nakazem noszenia kółka na pazurku i porzucenia życia na kocią łapę. Próbowałem też wyżalić się Pradziadziowi Pavarottiemu oraz Pradziadziowi Radio Ga-ga, lecz szybko zrezygnowałem z tego pomysłu. Oni obaj popierają Praprababcię Cosimę, co często już podkreślali.Prapradziadzio Calvin i Pradziadzio Coutdown również odpadają. Nie mogę nawet pomruczeć mojemu Panu, co mi leży na Ursusikowej wątrobie luzak  , gdyż jak się okazuje on w przeciwieństwie do mnie, chciał nosić kółko na palcu i żeby było śmieszniej, jeszcze zapytał Panią, czy i ona nie zgodziłaby się na to, aby współnie je zakładali. Po jednym dla każdego z nich obojga, na co oczywiście przystała. Kto to widział? Dziś noszą te okrągłe dziwadło i do tego oboje się cieszą. Hmm. I to mają być istoty myślące? To ma być ten cały homo sapiens?  ważniak Coś mi się wydaje, że takich jak oni jest więcej...

  Podpatrzyłem, że nawet zakupili sobie mały pojemniczek, w którym kółka pomieszkują, kiedy Ludzie wykonują takie czynności, które mogłyby je zniszczyć, jak np. ugniatanie ciasta, mycie garnka, grzebanie w ziemi u kwiatów itp. Skandal, żeby tak przesadnie dbać o tego okrąglaka?! Podobno można go czyścić specjalnym preparatem! Co to ludziowate nie wymyślą...
  A wiecie Drodzy Czytelnicy, po co ta skrytka na kółka? Abyśmy my, czyli Mufasa i ja Olbrzymo, czasem nie zawładnęli nimi i nie zaczęli nimi grać w kociego hokeja. A co my poradzimy, że świetnie nadają się na takie gry? luzak Dobrze, że choć w Rusku mam sprzymierzeńca, inaczej nie wychodziłbym z budki od drapaka, a i wygląd mój nie należałby do najciekawszych.
http://www.chat-mainecoon.com/pages/reproducteurs/photos/MAINE03%20-%20copie.JPG
zdj.http://www.chat-mainecoon.com/pages/reproducteurs/dandy2.htm

Wnusiu, tu Dziadek Dream-Dandy ja co prawda nie podzielam Twojego zdania co do kółek, ale nie smuć się. Zwróć uwagę, że gdybym nie ożenił się z Twoją Babcią Emy Shou nie urodziłaby się Twoja Mama Emilia. A gdyby nie było mojej Córki, a Twojej Mamy, świat nie poznałby takiej kociobistości jaką bez wątpienia jesteś...A tak Twoi Ludzie mają z Ciebie pociechę, nie wspominając o Mufasie i nas wszystkich...
Kot_Ursus
23 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz