wtorek, 5 czerwca 2012

462. Rozterki Mufasy

Tu Mufi-Mufasa. Chciałbym przywitać się w nowym miejscu, bo chyba jeszcze nie miałem takiej okazji. Co prawda wiele się u mnie dzieje, to jednak wczoraj dopadły mnie wielkie rozterki. Dodam, że związane są one z rozpoczynającymi się niebawem człowieczymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Pańcia- tuląc mnie w niedzielę na dobranoc, zapytała komu będę kibicował podczas meczu Polska-Rosja, a ja słysząc jej pytanie, podgłośniłem moją mruczankę i udałem, że nie wiem, o co chodzi. Drodzy Czytelnicy, uświadomiłem sobie, że stoję przed poważnym dylematem, bo z jednej strony jestem przecież polskim Kocurro, urodziłem się w Polsce i mruczę w języku polskim, ale jednocześnie odczuwam silny sentyment, kiedy pomyślę o kraju mojego pochodzenia, a szczególnie Archangielsku- mieście, z którego wywodzą się koty rosyjskie niebieskie. Stoję jakby na kociorozdrożu i czuję się tak, jakbym się się znalazł między młotem a kowadłem. Ach ta słowiańska dusza ;) Olbrzymowi nie zawracam pędzelków moimi Mufaskowymi rozterkami, jemu się upiecze , ponieważ kraj jego przodków tym razem nie gra. Ale do czasu, wszak Mistrzostwa Świata już za 2 lata! 

18 komentarzy:

  1. oj Mufi, to kibicuj po prostu lepszym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Pani sprawdziłem, że w rankingu to Rosja jest lepsza, hmmm I co ja teraz pomruczę moim Ludziom? Poważna sprawa :))

      Usuń
    2. w piątek to nie ma problemu, można kibicować i Polakom (mecz otwarcia) i Rosjanom (grają we Wrocławiu z Czechami) - a dalej to się okaże ;)

      Usuń
    3. Mufaska moze jeszcze odsapnąć, ale co się odwlecze to nie uciecze hahahahahahahaha

      Usuń
  2. Mufasiu, kibicuj naszym tzn. biało-czerwonym, wszak oni chyba słabsi, a takim nalezy kibicować:)) Nie wiemy jeszcze czy słabsi, ale tak się mowi tu i ówdzie:)Rudi nie ma takich problemów, ale czy on bedzie kibicował czy zrobi sobie małą tzn. bardzo długą drzemkę, to się okaże:))Sarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pani to prawda, Polska jest słabsza od Rosji, ale Rudi jeszcze nie pomruczał, czy ostatecznie przeharuje mistrzostwa, czy nie :))))) Ja na razie się zastanawiam :)) Mufasa.

      Usuń
  3. powiem szczerze, ze ani ja , ani moje koty nie będziemy i nie lubimy oglądać meczów, zbyt wielki ryk, krzyk i co tam jeszcze, a na dodatek jeszcze pańciul krzyknie co jakiś czas, masakra, ursus to ma na razie dobrze, nie musi nikomu kibicować, ale rusek ma dylemat hahhahaha
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz pańcio na pewno bedzie komentował, fajnie jakby nasz kolega przyjechał i wtedy byłoby ich dwóch. Zanosi się jednak, że niektóre mecze bedę sama oglądać, bo M bedzie w rozjazdach. Ja ogólnie to mecze oglądam, ale inaczej na to patrzę, bawią mnie sytuacje, jak się piłkarze kłócą, jak są kwadratowi, tzn. tacy przeciwstawni do kobiet. No i zawsze sport w wykonaniu mezczyzn, moze poza gimnastyką artystyczną, jest taki, ze tak powiem spektakularny. A teraz to jeszcze bedzie fajnie popatrzeć na Polskę i emocje ludzi. Twoje koty wcale jeszcze nie pomruczały ostatniego słowa, a moze w Klubie Szafa sie wszystkie umowią i będą oglądać? Hahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. wątpię w to oglądanie kocie, one mają w oknie telewizje lepszą, ale spróbuje je namówić ;-)tylko nie wiem w jaki sposób, może zagram z nimi piłeczką ?

    A

    OdpowiedzUsuń
  6. Piłeczka zawsze miłe widziana u kotów :))) nasz Olbrzym to fajnie broni, robimy mu pseudobramkę z nóg krzesła, czy pod fotelem i ladujemy bramki, jak mu się chce to ładnie broni, hehehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. ale będę znowu musiała kupić ping-ponga, bo znowu gdzieś schowały łobuzy dwa,
    A

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, to może kup im jeszcze rakiety i będzie ping-pong zamiast futbolu, a raczej łapbolu hahahahaha A Mufasio ukrył się podczas meczu i unika odpowiedzi na moje pytanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę popatrzyłam na te mecze wczoraj, fajnie nawet było, dziś tez podglądałam, Dania wygrała z H0landia, mój mąż mówi ze to zaskoczenie, bo Dania nie wygrała w żadnym meczu od lat 70 -tych,,,jeszcze mecz na Ukrainie...tam będzie się działo...ciekawe kto wygra
    A

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak, też to słyszałam, ale zobacz jak ta piłka nożna bywa dziwna, Holendrzy tyle mieli strzałów i wszystko niecelne, dwoili się, działali, a Duńczykom wystarczyło niewiele, choć też dobrze grali i udało się trafić, hmmm

    OdpowiedzUsuń
  11. a jutro Polska -Rosja...już się boje, nie o mecz...ale o to co po meczu...
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale jak słyszę to na razie nie doszło do jakiś zamieszek pomiędzy Rosjanami a Polakami. Wiesz, te wszystkie polityczne sprawy itp, ale jakoś poszło pokojowo. Ale mecz to mecz. Np dla mnie najgorsi kibole to Anglicy i Irlandczycy...A pamiętasz niedawno jakiś angielski dziennikarzyna, bo muszę go tak nazwać, na nas najechał, jak to u nas agresja na stadionach, a niech sam spojrzy na swoich....( choć nasi mogliby tez zachowywać sie normalnie)

      Usuń
    2. w sumie po czasie pisze to, doszło do zamieszek i to poważnych, ale pewnie to już wiesz, w końcu poszło to w świat, nawet Putin dzwonił do Tuska hahhahah jakie zainteresowanie, no ja nie mogę hahahaha jakby tak kibole ruscy cos takiego w Rosji zrobili, dostaliby po 10 lat , a tu tylko 120000 euro kary UEFA dała, drużynie rosyjskiej,
      A

      Usuń
  12. tak wiedziałam już o zamieszkach, a i no widzisz, są równi i równiejsi, ale te zamieszki to wstyd i w ogóle nieporozumienie, jak człowiek może nisko zejść...;(

    OdpowiedzUsuń