niedziela, 17 czerwca 2012

466. Mufaska po porażce


Drodzy Czytelnicy, ależ mi smutno z powodu niezakwalifikowania się Polski i Rosji do dalszych meczowych rozgrywek! Trochę się obwiniam, bo może to moje rozterki, pt. "Komu kibciować?" doprowadziły do takiego zakończenia, a nie innego? Może obydwie drużyny dowiedziały się, ile czasu i energii pochłaniało mi rozwiązanie mojego Mufaskowego dylematu, a potem wpłynęło to na ich grę? Bo jak to możliwe, żeby ani kraj przodków moich Ludzi, ani moich, nie wyszedł z grupy? Pańcia i Pańcio wierzyli w zwycięstwo biało-czerwonych, jak i my oczywiście, a ja bardzo chciałem, aby Polska i Rosja przeszły dalej. Za kogo teraz ściskać łapki? Ani harówki pod kołdrą, ani w kartonie, nie pomogą znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Jak ja zazdroszczę Olbrzymowi, którego nie czepiały się żadne skomplikowane sprawy i rozmyślania, dotyczące tych mistrzostw. On wiedział, że kibicuje Polsce i koniec. Jednak, co się odwlecze, to nie uciecze i przekona się, o czym mruczę już za 2 lata. Chyba że USA nie zakwalifikuje się do Mistrzostw świata, w co wątpię.


Tu Ursusso. No nie wiem, czy mam tak łatwo Niebieściuchu! Czymże są Twoje problemy, kiedy na moich pędzelkach spoczywa los całego świata?! ;) Może choć na chwilę zdejmiesz ze mnie ten ciężar? 


Chyba mnie Rusek odciążył Drodzy Czytelnicy, ponieważ los świata teraz spoczywa w moich łapkach! Hmm

;)

16 komentarzy:

  1. oj Ursusie, nie bierz sobie na barki ani w łapki losów całego świata, to dla ciebie naprawdę zbyt ciężka sprawa, to nawet nie kocia sprawa, i jak my ludzie wiemy, nawet amerykańcom nie udaje się wszystko,
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahaha, proszę Pani właśnie, ale chciałem przeciwstawić sie tym złym ludziom, którzy dążą do tego, zeby zawładnąć światem...:))) Ursusso.

      Usuń
    2. mówisz ze chcesz się przeciwstawić ? a czemu nie, to musimy założyć jakąś organizację anty hahahah powiedzmy że na razie jesteś na "nie"
      'A

      Usuń
    3. Możemy założyć, pytanie tylko, czy Michasia i Topiś sie dołączą? :) byłoby juz nas czworo, bo Rusek tez w to wchodzi, a on ma układy, wszak to car :))))))) Ursus.

      Usuń
    4. myślisz że jak rusek ma znajomości to będzie takiej organizacji lżej? łatwiej będzie protestować przeciwko? a może rusek stanie się wtyczka na dworze cara putinka? hahahhha
      A

      Usuń
    5. tego to nie wiem, bo to taka sama kocioosobowość, jak sam Władi i chyba szpiegować nie będzie chciał, hahahahahaha I nawet z budowy ciała są podobni, ani mały, ani duży, ani chudy, ani gruby, a taki nawet umięśniony...;))))) I w dodatku Mu uwielbia, jak mu śpiewam hymn kraju jego przodków do ucha hahahahahahahahahaha

      Usuń
    6. o kurcze!! to mi podpada M... skoro lubi hymn, pewnie odzywa się w nim ruskość hahahhaha
      A

      Usuń
    7. Hihihihihihihihi, no cóż jednak odczuwa sentyment jakiś, ciekawe, czy do cara też? To już lepiej nie :))))))))

      Usuń
    8. to się nazywa zew krwi hahaahha
      A

      Usuń
    9. ;-))))) Postaram się jeszcze nauczyć zwrotki i refrenu hymnu USA i zobaczę, co Ursusik na to ;))))

      Usuń
  2. świetne zdjęcia :)) niech chłopaki się nie martwią, takie życie!
    p.s.: jak wygląda czesanie Ursusa? Miluś ma krótsze futerko a wciąż z kołtunami walczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) chłopaki dziękują. A kołtuny to niestety Ursus posiada i to teraz ma ich najwiecej, wydaje mi się, że wtedy kiedy zrzuca swoją szatę na letnią, że tak powiem. Ja go czeszę, ale to mało daje, a pańcio wycina nozyczkami. Nie ma wyjścia, bo to takie twarde, ze nic sie już nie da z nimi zrobić. A ja kiedyś z mojej frustracji, aż wiersz o tych kołtunach napisałam, hahahahahahahaha

      Usuń
  3. Mufasiu, nie martw się. Ja tez się przejmowałem razem z Pańcią, ze nasi się nie zakwalifikowali, ale juz mi przeszło i broję..jak zawsze :)I tez nie wiem komu teraz kibicować. Chyba postawię na harówkę:)
    Ursusie, losy świata nie spoczywają w twoich łapkach, nie martw się, bo i ludziowate nie moga sobie z tym wszystkim poradzić. A ten swiat zmierza w jakimś niebezbiecznym kierunku.Rudi

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudi, masz rację, swiat zmierza w dziwnym kierunku, nawet ja Urusso z moimi wynalazkami, hipnotyzującymi ludzi niewiele wskóram. Dowiedziałem się, że Pańcia kibicuje Hiszpanii, więc i ja pokibicuję temu krajowi, ale tak to przede wszystkim kibicuję pełnej misce i harówce :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, widzę Ty również zawitałaś na Blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, no tak stało się hahaha, bo miałam już dość tego zawieszania się, oczekiwania na publikację postu ponad godzinę, a wejście na bloga i wpisanie komentarza to już w ogóle osobna bajka, więc dałam sobie spokój z onetem. Ponoć chodzą słuchy, że ma być sprzedana jakaś jego część i nie będzie tam już opcji "blog", ale nie mam pewności, co i jak. W każdym razie tu wydaje się być dobrze, no i bez poleceń ;)

      Usuń