środa, 27 czerwca 2012

470. Ursus i Mufasa typują, kto wygra Euro 2012 :)

   Postanowiliśmy dziś wytypować, kto wygra Euro 2012. Nie ma naszych faworytów, więc ktokolwiek wygra, poza Niemcami, będzie nas satysfakcjonowało. Tak właściwie to zostaliśmy zmanipulowani przez Pańcię, ale jej wybaczamy.  Skorzystała z pomocy czterech misek, na których spodach przykleiła nazwy czterech państw drużyn, które pozostały w mistrzostwach. Ta, do której podeszliśmy jako pierwsi to zwycięzca, druga to drugie miejsce i tak dalej.
I oto co się okazało 


24 komentarze:

  1. hahhaha no zobaczymy czy dobrze wytypowali, ja myślę że Niemcy wygrają, chociaż Hiszpania tez może, ale jak będzie ? nie wiem
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiem, Luna typowała, ale nie nagralam tego, jej kolejność była taka: 1. Hiszpania, 2. Portugalia, 3.Niemcy, 4. Włochy, także jeszcze inaczej hahahahahahahaha Moze Twoje koty też potypują? Hihihihihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. no i zdaje się że Luna typowała najlepiej, widziałaś wczoraj mecz? no masakra, Ronaldinho na pewno płakał hahahahaha
    A

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, najlepiej typował Mufasa, bo u niego była taka kolejność 1. Włochy 2 Hiszpania, trzecie i czwarte dla Portugalii i Niemiec, tyle że chyba nie ma meczu o trzecie miejsce, a szkoda. Mufaska wytypowal więc, że finał bedzie Włochy-Hiszpania, no padnę hahahahahahahahahahaah
    A CR chyba juz nie płakał, za duży jest :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to? to są pólfinały przecież, jeszcze nie wiadomo kto wygra całe Euro..a takie jest pytanie przecież hahhahah
      A

      Usuń
    2. hej, witaj, właśnie tu jestem ;)) Połfinały już się skończyły wczoraj, a 1 lipca finał. Skoro Mufaska wytypował, że 1 miejsce będzie dla Włoch, a 2 dla Hiszapanii, to oszacował, że finał musi być między nimi. Ja co prawda gafę strzeliłam, bo cały czas sądziłam, że obie drużyny przegranych, czyli w tym przypadku Portugalia i Niemcy zagrają o 3 miejsce, a tu nic! Bo kiedyś chyba tak było, że był brązowy medal. Następnym razem lepiej się przygotuję, hehehehe

      Usuń
    3. no ja tez tak sadziłam, widać ze my się nie znamy na piłce nożnej, bo w sporcie zawsze są 3 miejsca pierwsze hahahah a tu niespodzianka, pewnie chodzi tu o jedno miejsce 1, znaczy teraz graja Włosi i Hiszpanie tylko o 1 miejsce ...to tu Mufi może wygrać...a jak nie? hahahah
      A

      Usuń
    4. Nie, no znamy się, ja coś tam o piłce wiem, ostatnio miałam okaję rozmawiać z takim kolegą z T, bo nie było o czym i wyszło, że coś tam wiedziałam, a potem śmiałam się z siebie, że jaka to B. mądralińska :))))
      Z tym trzecim miejscem to jest tak, że jest taki mecz tylko podczas mistrzostw swiata, a ME zrezygnowały z tego, a było tak do 1980, także coś mi tam dzwoniło:)))
      A i patrzę, że napisałas Ronaldinho, domyślam się, że miałaś na myśli Ronaldo, ale jest tez i Ronaldihno brazylijski piłkarz. Zreszta i był Brazylijczyk Ronaldo, chyba to jakieś popularne nazwisko :)))

      Usuń
    5. widzisz jak ja się nie znam na piłce, hahahha tych Ronaldów to na pęczki wszędzie hahahha ale mnie to rozbawiło, niechcący tak mi się napisało i wyszła niezła wyliczanka, jeszcze był Regan hahahaha
      A

      Usuń
    6. Hahaha, tyle że Regan to aktor i prezydent :)) A i w Portugalii jest jeszcze piłkarz Rolando , także tego hihihi

      Usuń
    7. no aktor, Ronald Regan hahahah ale imię popularne hahahah
      A

      Usuń
    8. A rzeczywiście, to samo imię, tylko po angielsku, chociaż w przypadku. Ronalda piłkarza to z kolei jego nazwisko hahahahahahahaha Jakoś zawsze mówiłam Regan i pamietam go, jak nie lubił komunistów :))

      Usuń
    9. wogóle w Ameryce ro przez całe dziesięciolecia panowała psychoza na komunistów
      A

      Usuń
    10. I zobacz taki jeden amerykański kot wylądował w tym samym domu, co car hihihihihihihihi z kraju komunistów, ehh. Jakie to życie bywa rożne :)

      Usuń
    11. i zgadzają się jak widać, nie toczą żadnej zimnej wojny ze sobą, a może jednak? a pańcia nic o tym nie pisze hahahahaha
      A

      Usuń
    12. Nie, nie toczą, hehe, gdyby coś takiego się działo, to bym pisała, mimo ze wymyślam, to jednak ich cechy i relacje tu opisywane są prawdziwe :))

      Usuń
  5. Typy Mufasy bardziej mi się podobają ;) i są większe szanse, że się jego przewidywanie sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się podobają, choć żal mi było Portugalii...a 1 lipca zobaczymy, czy Mufaska miał rację hehe. Twój pies tez jeszcze może potypować :))

      Usuń
    2. Pewnie, że może, ale jest tak łakomy, że ze wszystkich misek na raz by chciał zjeść :D
      Sądzę, że Mufaska się nie pomylił, patrząc na to, co Włochy zrobiły z Niemcami, mają ogromną szansę na wygraną :)

      Usuń
    3. Na razie Mufasio się martwi, bo Hiszpania prowadzi :))) zresztą Ursus tez wytypował Włochy, no zobaczymy hehe

      Usuń
  6. Mufasiu, ja wczoraj trzymałem razem z Pańcią kciuki za Włochami i udało się :) W niedzielę tez będziemy za nich trzymać :) czyli nasze typy zgadzają sie z Twoimi. I tego się trzymajmy :) Rudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudi, bardzo dobrze mruczysz, choć moja Pańcia się pogubiła, bo kibicowała Hiszpanii. Ale i Ursus i ja chyba dlatego wybraliśmy Włochy, bo oni też ubierają się na mecze na niebiesko, a ten kolor to nasz kolor ;))))

      Usuń
  7. o kurczę...to ja też stawiam na Włochy ( czy oni wyszli z półfinału?????- zartuję) założę się z moimi chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie oglądamy mecz i jak na razie prowadzi Hiszpania, hmm nie wiem, co na to Mufaska, ale zobaczymy, co będzie dalej :)))

    OdpowiedzUsuń