piątek, 30 listopada 2012

513. To już 5 lat!

  Obce koty, grasujące po blogu oraz moje Ursusikowe sprawy sprawiły, że wszystkim nam wypadło z głowy, że to już minęło 5 lat od kiedy wraz z Mufasą opowiadamy i opisujemy nasze niecodzienne kocie życie.  Nawet Pańcia zapomniała, a to już skandal! Blog, co prawda powstał na onecie, ale to nic, przecież istnieje sobie dalej tutaj. W tym roku zbiegło się bardzo piątkowo, bo zarówno blog, jak i ja liczymy sobie po 5 lat, choć ja jestem parę miesięcy starszy i to w dodatku na piątkę z plusem!


A kiedy zaczynaliśmy wyglądałem tak:


Niebieściuch już wtedy mnie podgryzał!


2 komentarze:

  1. Życzymy Wam następnych 5 lat i dłużej !!! A Ty Ursusie byłes uroczy, jako niemowlak i młokos :)) Teraz jestes trochę groźny :), ale Mufasiu i domownicy chyba się Ciebie nie boją :)) Sarna

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, w domku nikt się nie boi, ale moi Ludzie wiedzą, że posiadam siłę i potrafię zrobic lwią minę :)a za życzenia dziękuję, a blog bedzie dla naszych ludzi kiedys pamiątką po nas....pozdrawiamy Was :) Ursusso.

    OdpowiedzUsuń