czwartek, 28 listopada 2013

593. Jaki Dziadzio, taki Wnusio ;)

   Niedawno mój Dziadzio Dream-Dandy prezentował swoją olbrzymowatość, a dziś ja postanowiłem pochwalić się moją Ursusikową! Jak dobrze, że Pańci przypomniało się, że kiedyś zrobiła mi podobne zdjęcie i specjalnie dla mnie odszukała je. Choć jestem trochę krótszy od mojego szacownego Przodka, to dla moich Ludzi nie ma to znaczenia. Dla mnie zresztą też nie. Wdałem się zapewne w drugiego Dziadka i Mamusię, ale jak mruczy Mufasa jestem jedyny kot Olbrzym w swoim rodzaju.

Zdjęcie pt." Jestem malutkim kotkiem" :)



Ursusiku, jestem pod wrażeniem Twojej kocioosoby i myślę, że mogłeś odziedziczyć niektóre cechy mojej córki Emilii.
Dziadek Dream-Dandy.

fot. 



2 komentarze:

  1. hihi przewrotny tytuł tego zdjęcia :) Ursus jak samo imię wskazuje jest wielki i potężny :) imponujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zawsze tak mowię, kiedy Ursus sie wyciąga i jest taaaki wielki :) choć czasem potrafi wyglądać prawie jak kuleczka ( taki mały). Ach te koty i ich pozy hahaha

    OdpowiedzUsuń