czwartek, 30 stycznia 2014

614. Inne kombinacje spankowe

  Gdyby ktoś pierwszy raz tu zajrzał, to mógłby się trochę zdziwić. Bo co to za jakieś szlaczki, czy symbole? To jednak nic takiego, gdyż to nasze ułożenia z ludziowatymi podczas snu, jakie zapamiętali. No cóż, czy istnieją jeszcze inne kombinacje spankowe, to już pozostanie Niebieściucha i moją tajemnicą...

Rysunek po lewej: ja śpię nad Pańcią, zarówno w pozycji na tzw. długasa;hehe lub jako takie półkole. Mufasa w jej stopach zaokrąglony. Rysunek po prawej odwrotnie, ja śpię w stopach dwojga naszych Ludzi, a to oczywiście z racji moich Olbrzymowych gabarytów.  Czasem potrafię się, jak to oni mówią zzipować. Hmm 

Od czasu do czasu układam się pomiędzy Ludźmi w pozycji wyprostowanej (rys.po lewej), warto, bo zwykle przykrywają mnie kołdrą. A kiedy nie chcę nakrywanka, śpię odwrócony grzbiecikiem do Pańcia. (rys.po prawej). W obu wariantach Rusek w stopach swojej ukochanej Pańci, hmm.

Bywa, że kładę się pyszczkiem do Pańci, obejmując ją niekiedy, a Niebieściuch w pozycji na długasa nad jej głową. 

Tu rzadka kombinacja,  z uwagi, że Mufasa nie życzy sobie mojej kocioosoby przy nim, kiedy haruje na poduszce Pańci. Pozycja widziana tylko przez Pańcia, kiedy obaj dotykający się ogonami i tylną częścią grzbietów, układamy się jednocześnie nad głową naszej Właścicielki. 

 Ludzie zastanawiają się, czy tylko my jesteśmy tacy pomysłowi, odnośnie kombinacji spankowych, czy inne Kotowate również wykazują się nietypowymi ułożeniami. Nas też to ciekawi. hehe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz