czwartek, 16 października 2014

683. Ursus-Kocurek

  Był sobie taki dzień, kiedy Pańcia odwiedziła stolicę Polski, czyli Warszawę. Powiedziała mi w tajemnicy, że poza dzielnicą o tym samym imieniu, co moje, jest jeszcze pewna linia autobusowa nr 517, która w jednym kierunku nosi przepiękną nazwę, bo Ursus-Niedźwiadek ;) Dawniej dla Pańci linia ta należała do jednej z wielu, ale za moją kocioosobą wszystko się zmieniło. Sam napis na autobusie wywołuje u niej uśmiech i jak sama powiedziała, tak zostanie już na zawsze. Dla mnie i dla siebie postanowiła uwiecznić tę cudowną linię na zdjęciu na pamiątkę. Nie patrząc na to, że stoi obok niej około pięćdziesięciu osób na przystanku, po wcześniejszym sprawdzeniu rozkładu, ona wypatrywała, kiedy przyjedzie TEN autobus. Doczekała się i oto przyjechał.
Ja tymczasem doszedłem do wniosku, że nazwę linii 517 powinno się jak najszybciej zamienić na Ursus-Kocurek!luzak
Hmm....a co to niedźwiedzie sobie myślą....



No nie przesadzaj Olbrzymie...Autobus.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz