niedziela, 26 października 2014

686. Mufasa o rzekomej zmianie miejsc :)

Co ja czytam? Że niby zostałem wyproszony z poduszki Pańci? Olbrzym naprawdę postradał zmysły. Prawda jest taka, że zawsze robię to, co chcę i nigdy nikt nie może wpłynąć na moją decyzję. Jeśli przykładowo wychodzę z poduszki, to znaczy, że tak chciałem, a nie że ktoś mnie wygonił. Tak więc, kiedy Ursus pojawił się nocą obok mnie zanurzonego we włosach naszej Właścicielki i położył się obok nas, postanowiłem, że tym razem nie mam ochoty, aby zaburzał moje spanko swoim gabarytem i zdecydowałem o przejściu do Bambosza. Tam mogłem w spokoju i samotności kontynuować harówkę spankową. Nie zawsze zmieniam miejsce, czasem lubię towarzystwo Olbrzyma, ale bywa, że wolę iść dokadś indziej. A skoro mowa o harówce spankowej, to dziś stała się tragedia! W związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy, zmuszony zostałem do dłuższego spania o całą godzinę. Jestem niebywale zmęczony i nie mam siły ruszyć się z Bambosza....
:-)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie,że też tak uważam :) ale gdybys chciała zobaczyć ruski na żywo, bo nie wiem, czy widziałaś, to mozesz wybrać się na wystawę kotów w Wawie. Będzie 6-7 grudnia. Tutaj podaję link: http://www.ekkr.waw.pl
      Będą teź zapewne maine coony Olbrzymy :)

      Usuń
  2. Ja też mam Bambosza, ale nie sypiam w nim, nie spodobał mi się i ledwo się w nim mieszczę. Pańcia mówi, że jeszcze trochę poczeka i wyda komuś, jeśli nie będę używał, więc na przekór wczoraj przez chwilę się w nim przespałem . Ale czy się przekonam do niego..oto jest pytanie :)
    Ano śliczny jesteś Mufi, dlatego Laki się w Tobie zakochała :( Rudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudi, z nas to przystojne kocury, choć ja nie mam czasu zastanawiać się nad moją kociourodą, gdyż nie dość, że zarządzam domem i ludziowatymi, nie mrucząc o Olbrzymie, to jeszcze mam na głowie harówki! ;)
      I to głownie w Bamboszu. Ale się ucieszyłem, źe też go masz, to wreszcie spotkamy się w klubie Bambosz, a Ty Rudi szybko przekonaj się do tego miejsca harówki, bo jak dla mnie kociorewelecja. Pozostaje nam wierzyć, źe spotkamy Laki w tym klubie.....Mufasa.

      Usuń