piątek, 9 października 2015

768. Szczotka, pasta, ale bez kubka

  Niebieściuch na chorobowym:), ale to już końcówka. Cwaniaczek wyleguje się na ręczniku, miśku, w Bamboszu i gdzie tam jeszcze, ale wolno mu. Zezwalam, biorąc pod uwagę, że jeszcze tydzień temu przechodził stres pt."Wycieczka do weterynarza", by potem pod narkozą mieć wyrwanych pięć zębów, a na koniec w domu przyjmować leki. Ze mną nie byłoby tak łatwo, tabletki to nie moja bajka. Z zalecenia Pana Weterynarza nasi Ludzie zaopatrzyli się w szczoteczki i pastę dla kotów, by uwaga myć nam zęby! Kto to widział? I to po dwie dla każdego z nas. Szkoda, że nie nauczyli nas czyścić zębów od kociątka, może wtedy niepotrzebne byłyby narkozy i wyrywanie uzębienia. Nie wiedzieli, nikt im nie powiedział i tak to. Mufasie ludziowate chwilowo dały spokój, ale ja już mam za sobą pierwsze szczotkowanie, a bardziej masowanie. W sumie nic takiego, chociaż potrzebuję czasu, by się przyzwyczaić. Pasta o smaku kurczaczka to bardzo dobry wybór! Hmm:) Poza tym nie wymaga płukania, tak więc kubek zbędny! Brak kubka z wodą dowodzi, że to my kotowate stoimy na wyższym szczeblu kocioewolucji, a nie człowiekowate :)
Szczoteczki różnią się od szczoteczek naszych Ludzi. Te nakłada się na palce, jedna służy do mycia, druga do masowania zębów.

:-)


Co ja słyszę? Olbrzymo pozwala mi się wylegiwać? Hmm, a jeśli pomruczę, że sam sobie już dawno pozwoliłem, to co mi odpowie? Minie chorobowe;), zaczną się nasze porachunki i przepychanki, a do tego jeszcze te szczoteczki i pasta...ehh kocie życie...

:-)

2 komentarze:

  1. o rany, chciałabym te szczotkowanie widzieć! :) może jakiś filmik??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się będzie udawać im szczotkować zęby, to filmik mogę nagrać, ale póki co to długa droga. Ja Ursusowi dziś sama próbowałam, ale to nie takie łatwe, wygina się, ucieka, paszczy nie chce otworzyć, a pyszczek ma większy od każdego kota :))). Pańcio na szczęście jest bardziej cierpliwy, niż ja, to powinno mu szybciej pójść. Zobaczymy jeszcze, co będzie z Mufim.
      Na Yt jest filmik, jak mały maine coon czyści zęby, cudne :)))

      Usuń