piątek, 30 października 2015

773. Zagadka nr 4

  Po zagadkach nr 1, 2 i 3,  w głowie Pańci całkiem spontanicznie powstała zagadka nr 4, którą nie omieszkała zadać Pańciowi. Hmm! Oczywiście znowu dotyczyła mnie.

- Zgadnij, jak nazywa się ulubiony zespół Ursusika?
- To Formacja Nieżywych Schabów*, choć mogą być i żywe..

( *pisownia Schabów zmieniona pode mnie).

Ledwo Pańcia odpowiedziała, oboje zaczęli się śmiać i znowu nie wiadomo, o co chodziło, nie potrzebowali słów, aby się zrozumieć, a jak nie wiadomo o co chodziło, to musiało chodzić o moje obżartuchowanie. Co więcej, jak się dowiedzieliśmy ten zespół wydał album o nietuzinkowej nazwie Schaby, a z innego albumu pochodzi utwór zatytułowany Hej, cześć daj coś zjeść.
Zapewne nie jest to kulinarny utwór, ale tytuł idealnie pasuje do mojej kocioosoby

Ciekawe, co ludziowate jeszcze wymyślą? Może by tak sobie pożartowały z Niebieściucha, a nie ciągle ze mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz