poniedziałek, 19 października 2015

770. Mufasa romantyczny

 Od kilku tygodni trwa Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Postanowiłem i ja się zainteresować. Olbrzym słucha i ogląda z fotela, jeśli chodzi o mnie, to już bliżej się nie da!
Pidgin emoticon winking


No cóż nie pomruczę złego słowa na tego Pana Kompozytora, ale kraj moich Przodków również posiada wielkich mistrzów z okresu romantyzmu! A żeby rywalizacji pomiędzy nami Kocurrami stało się za dość pomruczę, że Ursusso może sobie pomarzyć.



Ursus: Ale za to w finale Konkursu Chopinowskiego jest dwoje reprezentantów kraju moich Przodków, a Twojego tylko jeden Niebieściuchu i ludziowatych zresztą też!
hehe

4 komentarze:

  1. a, czy mi się wydaje, czy robisz zakupy w ZooPlusie? jeżeli tak to mam prośbę żebyś zajrzała na blog Gosianki, bo i ona ma prośbę :) http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2015/10/may-sukces.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń