czwartek, 10 grudnia 2015

786. Kuweta ludziowatych i co nieco kociomody :)

  Do grona nowych umiejętności naszego Pańcia doszedł ostatnio montaż nowej kuwety dla ludziowatych :) Kuweta- zwana przez Ludzi muszlą klozetową- kryła w sobie wiele zagadek i znaków zapytania. Hmm. Niecodzienna sprawa. Zanim nasz Właściciel wszystko zamontował, musiałem bliżej przyjrzeć się owej muszli. Po sprawdzeniu podejrzanej człowieczej kuwety, zaintrygowały mnie pewne kwestie. Jak tam wsypać żwirek? Jak wejść do środka? A gdzie daszek? Gdzie drzwiczki? Nic z tego nie rozumiałem.



Moje problemy rozwiązał pewien dodatek  owijający muszlę i postanowiłem natychmiast władować się w niego, aby zobaczyć, co to takiego. Pańcia przyłapała mnie, po czym szybko zrobiła zdjęcie i potem uwolniła z siatki. A to nie była żadna siatka, tylko najnowsze trendy w kociomodzie domu Kociomoda Versacze :)) 

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz