środa, 30 grudnia 2015

792. Poświąteczne mycie... video

  Kiedy w sierpniu 2007 roku, liczyłem sobie 3 miesiące, a miesiąc był to niezapomniany, wszak przybyłem do nowego domku, nowych Ludzi i nowego Współmieszkańca, to po zaakceptowaniu mojej kocioosoby przez Niebieściucha, zostałem przez niego starannie umyty. Co więcej- mogłem też przyjemnie spędzić czas w koszyku z Mufasą. 8 lat później postanowiłem mu się odwdzięczyć i ramach przyjaźni amerykańsko-rosyjskiej zaprosiłem go na fotel i oto co z tego wyniknęło:





                                                                                       
                                                                                                  (2015)


-Czy Amerykanin podlizuje się Rosjaninowi, a może Rosjanin rozkazuje Amerykaninowi o niego zadbać, a może Amerykanin osacza Rosjanina? A może coś jeszcze innego? 
Jedno jest pewne- to poświąteczno-noworoczno-urodzinowa za kilka dni pokazówka przed naszymi ludziowatymi, a szczególnie Pańcią, żeby nie myśleli, że nie potrafimy żyć w przyjaźni... Chociaż na chwilę. Hmm 

Mufi-Mufasa: Ale kociompromitacja przed całym światem...

A tu filmik z sierpnia 2007 dla przypomnienia jak to było...(aż się nasi Ludzie wzruszyli hmm)



(2007)
😉

2 komentarze:

  1. cudni są :) aż się wzruszyłam!
    na nowy rok zdrówka im życzę i dobrej kondycji, a ich "Dużym" Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, dziękujemy, a koty mo cóż niech nam dalej przysparzają wiele humoru i radości, ( ja tak się wzruszyłam tym filmikiem z 2007, że aż oczy się zeszkliły) Zdrówka dla Milusia i jego Pańci.
      :)

      Usuń