wtorek, 16 lutego 2021

1154. To straszne!

 Wiek Niebieściucha bez wątpienia robi wrażenie. Podkreśla jego mądrość, rozwagę, doświadczenie kociożyciowe i nie pozostawia wątpliwości dożywotniej Mufasiej obecności na domowym tronie. Ale ma też drugie oblicze. Symbolizuje koniec pewnego etapu. Etapu dorosłości i dojrzałości, a nawet wieku seniorskiego. Gdy zerkam do tabelki, nie wierzę oczom i pędzelkom! Wynika z niej, że Rusek wkroczył w etap geriatryczny, czyli starczy! Jak mu to przekazać? A może po prostu pomruczę, że wszedł w sędziwy wiek? Człowiecze 76 lat, a on nadal sprawny, tajemniczy i zdrowo myślący! Z wyglądu dosyć młody, o zgrabnej sylwetce, poruszający się z gracją, co prawda bez pięciu zębów, ale kto by się tym interesował? :) 

Moja kocioosoba jeszcze przez rok pozostanie na etapie seniora, ale czas szybko leci i co się odwlecze, to nie uciecze. A może Mufasa od pamiętnej nocy z 2 na 3 grudnia 2017 roku dostał drugie życie, gdyż wówczas groziła mu śmierć i aktualnie jego czas liczy się od nowa? Maine coony zaś dojrzewają później, więc może ta tabelka nas jeszcze nie dotyczy :) Bo my chłopaki charakterne i nie musimy kierować się wszystkim, co ktoś napisze. A co!



Nic nie pomruczę, niech Mufasa pozostanie w błogiej nieświadomości.

- Olbrzymie, ale ja to wszystko wiem. No i co z tego?

😉


2 komentarze:

  1. ale mnie tym tytułem nastraszyliście! no i co z tego to odpowiedni komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ach rzeczywiście mogłam nastraszyć,ale miało być śmiesznie. :)
      P.S. No właśnie, no i co z tego? Ursusik nie musi się przejmować...

      Usuń