wtorek, 25 stycznia 2022

1228. Piosenka dla gryzoni

 Tak bardzo się wzruszyłem losem moich gryzoniowatych przyjaciół, których albo już uśpiono albo planuje się zmniejszyć ich populację i to nawet o dwa tysiące, gdzieś w okolicach Kot Hongu, że postanowiłem zadedykować im piosenkę, do której sam ułożyłem słowa. Zainspirowałem się pewnym utworem pewnego pana i podprowadziłem mu muzykę….bardzo przepraszam. Ale jak tu zachować spokój, kiedy na drugim końcu świata ucierpiały głównie chomiki, ale i szynszyle oraz myszy. To straszne, taki cios dla mojej kocioosoby; dlatego im zaśpiewam:




„Szczureczki, myszeczki, jak wszystkie was mordeczki całować chcę!

Szynszyle, nowiki ja wszystkie was chomiki przytulać chcę! 

Boście wyśnione, wymarzone, uwielbione,

Boście  wyśnione, uwielbione, wymarzone  tralala…. „


😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz