środa, 7 maja 2008

82. Ursusowe 1-sze urodziny, czyli Wielkie Święto, cz.1



 
Witam Wszystkich Szanownych Gości na moich 1-szych Urodzinach. Dziękuję za przybycie i zapraszam!!! Ursusik. Oj będzie się działo....;)


Każdy znajdzie coś dla siebie. Gotuje dla nas wysokiej klasy Pan Kucharz...
(Proszę się częstować!!!)

Menu: różne opcje
Można skosztować: (wersja dla moich kocich i psich Gości)
Na przekąskę oferujemy:

Rybki-wszelkie rodzaje, mniam mniam







dla bardziej wyszukanych podniebień żabki;)
 Drób, można sobie upolować;)
Motylki, też pyszne


Bardziej swojsko
i domowo polecamy pajączki i muszki;)
Menu dla moich Przyjaciół Ludzi: (oczywiście kocio-psi Przyjaciele
 mogą tu również sie częstować:)) Oferujemy potrawy na gorąco,
na zimno, desery, napoje.....i co dusza zapragnie;);)









 





W trakcie konsmumpcji zabawiać nas będa znani i mniej znani Artyści:


(Widzieliście kiedyś, żeby Banan jeździł na deskorolce? Hmmm
 (Urusiku pozdrawiamy!!!)
(Hmm, Ciebie Kogucie i Myszko Miki-to raczej bym zjadł, 
no ale moja Pani patrzy.....To muszę się zachowywać...)  


(żeby Małpa i Żółw grały....ehh, co to się dzieje...)

 
(W razie czego  można pooglądać Telewizję Interaktywną;))


A na deser, specjalnie dla Ludzi wystąpią:

 
(-Panie Elvisie to Pan żyje? 
-Jak widzisz Ursusie, haha)

gify taniec
(Pan Michael jak Pan tańczy...
hmmm)


Oto moi niektórzy Goście: 

  
(Urususie to dla Ciebie kwiatki, Garfield)
(To co masz do żarcia, bom głodny. Przyleciałem aż z Hollywood..)
  
 Jestem Mimi, przyszłam na Urodziny Ursusa
Tylko gdzie mój Mufasa?

      
 
(Tu Filemoncia- przyszłam na te Urodziny, ale nudy....lepiej się przespaceruję....)
http://www.disneyclips.com/imagesnewb6/imageslwrakr01/september122.gif 
(Muszę się upięknic, bo jestem na Urodzinach Ursusa)Może upoluję Miki, haha

(Tu Tygrysek, wszystkiego dobrego Ursusik...pobrykamy?
- A gdzie Prosiaczek i Klapiuchy?
-Nie mogli przyjechać, ale Cię pozdrawiają)





  •   Gify bajki

  • Tu Różówa Pantera- zagram dla Ciebie, bo w końcu jesteśmy 
  • Kotami, no nie?
gify 101 dalmatyńczyków
(Moja Stuosobowa Rodzina Dalmatyńczyków już biegnie,


żeby zdążyć na Twoje Urodziny Ursusie)


  • (Tu Sylwester, ja też pędzę, ale jak widzisz- jestem zajęty...)

 (ja też lecę, myk myk)



(Tu Klakier- ja natomiast jestem bez pośpiechu) 






(Ja też życzę najlepszego- moge się wprosić?
-  Ciebie to najchętniej bym zjadł na obiad....)(Tu Puchatek- przyleciałem Balonem i mam Miodzio dla Ciebie)
(Wchodzimy czy nie? Ja się boję...!) 




  •  
  • Ptak: Zdaje się, że nas nie zaproszono, ale przyznam, że te Wielkie Kudłate Kocisko wygląda apetycznie...
  • -Szefie (Wilk): a może ten mały Niebieściuch?
  • -Za  kogo Ty mnie masz głąbie- na tego Chudzielca szkoda czasu..co ja bym z niego miał za pożytek-sama skóra i kości...


  • (To może jakieś polowanko-tyle kotów to coś się podje..Pokręcę się trochę;)Prawda szefie?
    -Ty lepiej zajmij się swoja Tasmanią, czy czym tam)


      

C.D.N......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz