niedziela, 1 marca 2009

179. Przyjęcie urodzinowe Mufasy, cz.1

   Mam zaszczyt ogłosić, że przyjęcie z okazji trzecich urodzin Mufasy oficjalnie się rozpoczęło. Chciałem tylko na początku wspomnieć, a o czym Wam nigdy nie mruczałem, bo i Pani zapomniała mi przypomnieć, że Rusek w domu zwykle bywa przez naszych Ludzi nazywany Miciusiem lub Miciusią. Nie wiem, dlaczego i skąd takie imię, ale Pani któregoś dnia wymyśliła i bardzo Jej się spodobało. Także obok Mufaski, Mufiego, Mufasia jest również Miciusia, Miciuśka, Miciusi, Miciucho, Mici...Co to ma być? Ile można mieć imion?
  To tyle tytułem wstępu, a teraz chcieliśmy podziękować Wam za przybycie na święto Mufasy. Chcielibyśmy, abyście Koty i Wasi Ludzie wygodnie usiedli, wzięli menu do łapki lub ręki i wybrali sobie wszelkie smakołyki do skosztowania. Nasi kelnerzy, czyli zahipnotyzowani nasi Ludzie będą Wam przynosić zamówione potrawy. Poza tym cały czas jest dostępny szwedzki stół. Menu to specjalności znanej i poważanej Restauracji "Ursus", której renoma rozeszła się po całym świecie w błyskawicznym tempie.  Niejedno podniebienie, w tym moje własne Ursusikowe, delektowało się smakiem wykwitnych potraw. Oferujemy dania z kuchni amerykańskiej, rosyjskiej, polskiej i kociej!

  

   
   
  
  
   Chciałem tylko nadmienić, że wśród Gości Honorowych i w Kociej Loży zasiadą Rodzice Mufiego, Jego piątka rodzeństwa, a także moja najbliższa Rodzina, przybyła również Babia Kelly i Pradziadzio Pavarotti. Miciusi zgodził się na ich obecność w pierwszym rzędzie i powiedział mi, że moja Rodzina jest również Jego rodziną, jak i Rodzina Niebieściucha jest moją. 


      
http://www.ewjatar.republika.pl/


Chciałem serdecznie podziękować Ci Ursusie za zaproszenie i powitać wszystkie Kociobistości, które mam zaszczyt dziś poznać na przyjęciu mojego Syna Mufasy. Mam na imię Dj i jestem Tatą Mufiego. Jestem dumny z Ciebie Synku i życzę Ci wiele radości i pociechy z Twoich Ludzi i Ursusa!

 
http://maskotkacarow.republika.pl/

Ja też chciałabym pomruczeć, że niezmiernie cieszę się, że mogę dziś być z Tobą Synku i świętować Twoje trzecie urodziny. Chciałam Ci życzyć niejednej rybki w miseczce i szczęścia! Abyś zawsze był grzeczną i taką mądrą Kociobistością! Mama Kamelia.
 
Mufasa zdmuchuje świeczki na swoim torcie!

A o to filmik "Od Kociątka do Kociobistości" na którym zobaczycie archiwalne Ruskowe zdjęcia i jak Mufasio się zmieniał...


Mufasa-zdjecia3b-4-3.mov



    Nasi Drodzy Czytelnicy! Po przemówieniach i życzeniach dla Mufaski przewidziany jest maraton kociofilmowy, na którym obejrzymy wszystkie filmy z naszym udziałem. Są też dostępne maty i sala sportowa, na której Koty możecie uprawiać karczing, warczing, koci jogging i ganianki. Możecie też tańczyć, jeśli macie ochotę. Dostępne są też drapaki, zabawki wypełnione kocimiętką, a także specjalnie na Niebieściuchową uroczystość zasadzona została dla Was kocia trawka. Oczywiście kiedy tylko głodomorki pojawią się w Waszych brzuszkach wracacie do stołu i pałaszujecie zawartość menu!
   Koty pomruczę Wam na uszko, że nasi Ludzie w tym czasie mają o nas wszystkich Futrzakach mówić jak najwięcej, wychwalać nas i podziwiać. Zachwycać się naszym kocim wyglądem i naszymi cechami kociobowościowymi!
Oczywiście Ludzie też jedzcie, bo kiedy ja Ursusik przybiegnę to nie wiem, ile zostanie... luzak 

C.D.N

P.S. Zdjęcia potraw skopiowane z http://www.kuchnia.o2.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz