środa, 25 marca 2009

191. Kreativ Blogger


  
Moi drodzy Czytelnicy przybiegliśmy prędko do komputerka, żeby Wam obwieścić, że ja Ursusso Olbrzymo Kociobistość oraz mój koci Towarzysz  życia  Rusek Mufi zostaliśmy wyróżnieni przez naszą miłą i stałą Czytelniczkę Panią Molli nagrodą Kreativ Blogger! To się Pradziadzio Pavarotti ucieszy!

  Pani Molli była naszą, a wówczas jeszcze tylko moją, bo Mufasa nie udzielał się na blogu, pierwszą Czytelniczką! I została z nami, odwiedza nas i zapewne śmieje się cichutko z moich kudłatych wybryków!
Zgodnie z zasadami tego konkursiku ja też muszę wytypować kilka, chyba trzy blogi, które zasługują na wyróżnienie. Moi drodzy kłócimy się z Mufasą, które blogi powinny dostać nagrodę, dlatego też wszyscy nasi Kocikotek, Psi (niech będzie   piesek  nie powiem, bo my z Psami to nie za bardzo dobrze żyjemy) oraz Ludzcy Przyjaciele już są wyróżnieni.
Ale ja chciałem wytypować szczególnie:
1. Ogonka, za to, że pomimo jej smutnego w pierwszych tygodniach i miesiąch życia, jest dziś bardzo mądrą i szczęśliwą Kotką. Moja Pani bardzo ceni sobie Jej Mamę, czyli Jej Panią, za porady i kocie informacje oraz za to, ilu kotkom już pomogła. Za to, że nie brak na tym blogu refleksji nad niekiedy smutnym losem kotów...
2. Jusi i jej Koty Tigi i Lili za tyle cennych wiadomości o różnych rasach kotów i pomimo młodego wieku Autorki bardzo ładny styl.
3. Tiphany i Jej Panią za piękny blog, również pisany ładnym stylem jak na tak młodą osobę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz