wtorek, 20 października 2009

266. Przed pokazem kociej mody Mufasy Walentino


  Chciałem Wam drodzy Przyjaciele w imieniu Olbrzyma podziękować za przybycie do Kotonolulu kociobiście lub poprzez bloga. Ursusso szczęśliwy, gdyż jego występ się udał, a i kolekcja jesienno-zimowa przypadła publiczności do gustu. Dom kociomodyUrsus Versacze już udziela wywiadów, a i nie jestem pewny, czy sam Włochacz Żałoczkiewicz nie zostanie poproszony o odpowiedzenie na kilka pytań. W końcu to Jego pyszczek reklamuje kolekcję. A skoro mowa o obżartuchowaniu to pominę temat zachowania Kupy Kłaków na bankiecie. Jak nie czyścił miski to wiosłował, jak nie wiosłował to pędzlował, że aż wstyd mi było. Jednak główny projektant i jego pomocnicy nie sprawiali wrażenia, aby im przeszkadzało opychanko się ich kocich modeli. Co się dziwić, skoro to prawie same maine coony ważniak 
 Tymczasem dom kociomody, z którym współpracuję, czyli Mufasa Walentino,informuje, że jutro odbędzie się pokaz kolekcji jesień-zima 2009/10, a w związku z tym ja również chciałem Was zaprosić do Kotonolulu. Po występie przewidziany jest bankiet, na którym, jak nieoficjalnie się dowiedziałem, mają zostać podane m.in. wędzone komary oraz pieczone grabąszcze z pomidorami. Trochę się denerwuję, gdyż pierwszy rząd po jednej stronie zajmą kociobistości świata kociej mody, a także koci dziennikarze z KotElle, Kociopolitana i KotVogue. Będą nas obserwować i oceniać.
   Tak sobie myślę, że gdyby nie namowy mojego Współmieszkańca, nie zdecydowałbym się na karierę kociego modela, gdyż to męcząca harówka. Gorsza od tej fotelikowej, tronowej, pudełkowej i innych hahaha, ale z drugiej strony m.in. poprzez moją Mufaskową kocioosobę, inspiruję naszego designera, którego pomysły uszczęśliwiają również inne Kotowate. To do zobaczenia! Mufi.
Kot_Ursus
17 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz