czwartek, 24 czerwca 2010

338. Mufasa wzburzony!


  Śledzę wybryki Olbrzyma na blogu na bieżąco, ale to że się nie odzywam, nic nie znaczy. Dziś jednak moja Mufaskowa cierpliwość się wyczerpała i muszę się wypowiedzieć. Jestem szczęśliwy z faktu, że Pani napisała wiersz tylko dla mnie, a to że próbuję odwdzięczyć się moim Ludziom w postaci przytulanki i mruczanki nie ma nic wspólnego z panoszeniem się i zwróceniem na siebie uwagi. Ursus chyba uważa, że tak jest i do tego w Jego kocioopinii będę zazdrościć Mu ilości i długości wierszy o Nim, ale po co? Mimo że rządzę w domku to wiem, że nie mogę być cały czas w centrum człowieczej uwagi i dlatego nie mam nic przeciwko, aby powstawała kocia poezja z myślą tylko i wyłącznie o Olbrzymie!!!
Jestem bardzo wzburzony i dlatego udam się na samotną harówkę do koszyka!
Mufi-Mufasa.

 luzak 
Kot_Ursus
16 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz