piątek, 25 czerwca 2010

339. Wiersz "Biała Dama"


  Tu Filemoncia. Jak mruczy przysłowie, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, postanowiłam nie mieszać się w niesnaski pomiędzy Niebieściuchami i pójść za jego przesłaniem. Po cichu włamałam się do bloga Ursusa i Mufasy, by wykorzystać moment, w którym te dwa Niebieskie Stwory luzak  kłócą się o to, dla którego Pani wymyśliła lub wymyśli wierszyk. Chciałam pomruczeć, żeby nie byli tacy ważni, gdyż i dla mnie i z myślą o mnie coś napisała. Niech sobie więc te dwa naburmuszone Kociska nie myślą, że ich Ludzie o mnie zapomnieli i za mną nie tęsknią! 





Biała Dama
Jej tajemnicze, piękne oczęta
podziwiają nie tylko dziewczęta,
do tego niebieskie jak niebo bezchmurne,
co spoglądają beztrosko i dumnie.
Niestety kolor jej oczu i białego futra nieźle zamotał,
bo od urodzenia towarzyszy jej głuchota.
Fluffy, choć dla nas Filemoncia, 
to Biała Dama niezależnością porażająca.
 To kotka sąsiada,
która przywędrowała do nas pewnego rana,
usiadła dyskretnie na parapecie
 i w całym swym kocim tupecie,
do naszego domu wprosiła się niepytana,
zapominając że ma swojego kociego współmieszkańca i pana.
Nie wiadomo jaka jest jej rasa,
czy to turecka angora czy pers,
najważniejsze, że to kocia klasa
i królowa podwórkowych miejsc.
Poza tym, że nie słyszy,
nie akceptuje też nowych kocich przybyszy,
przez co zawsze chodzi sama,
często za bezdomną brana.
Ale czy taka kocia Hrabina, 
której domem mogłaby być śnieżno-puchata kraina, 
miałaby zostać bez człowieka i domu?
Nie, to nie widzi się nikomu.
 Biała kocia Markiza,
co innymi kotami wyszydza
tak, że aż mnie to czasem smuci i zawstydza.
Niestety nic na to nie poradzę, 
choć człowieka uwielbia zarazem,
Znalazła miejsce w naszym sercu na zawsze
i choć te więzi dziś nieco bladsze i rzadsze
nie zapomnę jej tego co nam uczyniła,
jak nas pokochała, zaczarowała,
na kolanach nam mruczała,
miłosć do kotów zaszczepiła
 a i nawet pośrednio do mojego blogowania się przyczyniła...

 hahaha

Więcej o Filemoncii było tu i tu

Całuski Filusiu od nas ludziowatych, wspominamy Cię często i tęsknimy za Tobą haha 



Kot_Ursus
24 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz