niedziela, 1 lipca 2012

471. Po typowaniu

Drodzy Czytelnicy, tu Ursusso. No cóż, nie udało się nam wytypować zwycięzcy Euro 2012, a ja spośród naszej trójki, czyli Mufasy i sąsiadki Luny, wypadłem najgorzej. Co prawda Rusek przewidział, kto zagra w finale, ale Czarnulka, czego nie nagraliśmy, uznała, że wygra Hiszpania. Na pewno, kiedy nas jutro odwiedzi, będzie się panoszyć i wymądrzać. Myślę, że obaj z Niebieściuchem wybraliśmy włoską drużynę ze względu na kolor ich ubrania, w jakim często grają, a jest nim niebieski :) Nieprzypadkowy to kolor. Tymczasem Mufasa jakoś sprawę przeżył, przespał co nieco i choć obawiał się, że Ludzie zawiodą się na nim, to nic z tych rzeczy. Pańcia nawet nauczyła się dwóch zwrotek, ( trzecia w trakcie nauki) i referenu hymnu kraju przodków Ruska i teraz mu nuci podczas tulonek. Kto to widział!!! A co z hymnem kraju moich przodków? Na razie potrafi tylko zaśpiewać cztery pierwsze linijki, a przecież ja też potrzebuję kołysanki do snu... Ale co się nie robi dla Pierwszego Kota!

19 komentarzy:

  1. właśnie u siebie napisałam w odwiedzi dla Ciebie, że jednak Luna miała szczęśliwa łapkę hgiihihhi i ja w poprzednim poście to przewidziałam, że wygra Hiszpania, jasne półfinały były ważne, ale finał się liczy hahahahaha ale Ursus niech się nie martwi, w końcu koleżanka Luna jakby nasz jest więc trza uznać jej wybór ;-)))))a pańcia teraz powinna się nauczyć 1 zwrotki hymnu hiszpańskiego, ale ponoć hymn hiszpański to tylko melodia hahahaahha i co teraz?
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja hymn hiszpański juz dawno sie nauczyłam hahaha,ze podczas MŚ w RPA, a kiedy okazało sie, że nie ma słów, to nic właściwie nie trzeba było robić. Jak mi jakaś melodia wpadnie w ucho, to szybko się jej uczę, a ze Hiszpania tyle razy grała, to utrwaliło mi się. W ogóle kilka melodii hymnów juz znam, np. Słowacji, która grała w RPA, Francji, Niemiec, Holandii, Włoch i nawet Argentyna ma, fajny, oczywiście USA, ale ze słów najlepiej po polskim znam rosyjski, hahahahahahahahahahaha amerykanski z czasem :))) Odnośnie wygranej Hiszpanii, to jakoś wczoraj pomyślałam sobie, ze mi obojętne, kto to wygra, ale rozum mówił Hiszpania, a przez koty chciałam, zeby wygrali Włosi. Luncia przyszła, jest teraz, poprychali i teraz siedzą hehehehehehe

      Usuń
    2. no i teraz mi powiedz: jak żyć po EURO? jak żyć? ihihihih jak żyć bez EURO? no nie da się, hahaahha ogladałam wczoraj jak Hiszpanie wrócili do siebie, jak ich naród witał, jak się cieszyli, niesamowite, jak oni jednak potrafią, mimo kryzysu jaki u nich galopuje, tak mogą się cieszyć tylko ludzie wolni, nie to co u nas, w godzinę po tym jak odpadli Polacy zaczęła się nagonka na Smude, na piłkarzy, a nawet piłkarze zaczęli wylewać swoje żale n a PZPN...prysł czar narodu polskiego, coś powinniśmy w sobie zmienić jako naród,a najbardziej to tolerancje, powinniśmy mieć więcej tolerancji dla siebie, dla innych, i uzmysłowić sobie że nie we wszystkim jesteśmy i nie będziemy najlepsi, bo to niemożliwe, ale starać się trzeba, nie załamywać, nie psioczyć na wszystkich i wszystko,
      A

      Usuń
    3. Twój komentarz zabrzmiały bardzo boleśnie uogolniony, bo ja teraz wiesz ustawiam się w tryb obronny :))) powiem Ci, że Polska tez by sie ogromnie cieszyła, gdyby nasi wygrali, nawet gdyby zostali wicemistrzami, Hiszpanie są nawet juz przyzwyczajeni do dobrego futbolu, ale na co dzień na pewno tez nie są zawsze tacy szczęśliwi. Wydaje mi sie, że problem polskiej piłki polega na złym szkoleniu dzieci, moze brak szkółek piłkarskich w każdym mieście, żeby były dostępne do każdego? Hiszpania musi mieć jakiś system i on sie sprawdza, może warto go zwyczajnie pomalpować. Wielu Polaków niepotrzebnie sie nastawilo, ja tylko liczyłam na wyjście z grupy, bo jestem realistką, Polacy byli najgorszą drużyną w Euro, więc wejście do do finału było bardzo mało realne.A myślisz, że na innych krajach nie wieszaki psów? Np. taka Holandia, która wypadła jeszcze gorzej od nas, a to wicemistrzowie swiata, ich trener nie jest juz trenerem, a Holender, który trenował Rosjan, to ponoć nawet do Moskwy nie poleciał. A i nawet bywa, że samą Hiszpanię krytykowano i Ronalda, a gdzie oni, a gdzie my. Narzekanie i krytykowanie to rzecz ludzka, dać kasę ludziom, to przestaną :))))).

      Usuń
    4. hhahah nie zawsze kasa zatka usta ludziom, nie zawsze,
      A

      Usuń
    5. Hehe, no jestem nawet ciekawa, na ile by się ludzie zmienili, gdyby od jutra najniższa pensja wynosiła np. 3000 tysiące zł, czy np. kasjerki w sklepach byłyby milsze? :)

      Usuń
    6. może u Ciebie tam, ale u nas nie, byłyby zbyt dumne i nieprzystępne,opryskliwe, naszym ludziom pieniądze robią wodę z mózgu hahahhaha ale mogę się mylić,
      A

      Usuń
    7. Lepiej, żebyś się myliła w tym przypadku, no, ale u nas jeszcze za duzo nerwowych ludzi, tylko że trudno się dziwić, jak taka historia nas spotkała. Moze gdzieś za dwa pokolenia ludzie bedą już inni,

      Usuń
    8. wątpię że będą inni, pieniądze maja swoja siłę oddziaływania, i na tle pieniędzy ludzie wszystko potrafią zrobić, zabić, porwać, kłamać, kraść...
      A

      Usuń
    9. Piszesz juz bardziej tak ogólnie, jak człowiek ma i chce wiecej, a ja raczej miałam na myśli, zeby dać Polakom wyższe pensje minimalne to wtedy by się tak nie frustrowali, że pracują tylko na rachunki :))) a co byłoby potem, to już inna sprawa...

      Usuń
    10. hhaha no jasne, możemy tylko pomażyc, co by było gdybyśmy mieli więcej pieniędzy, hahah ja zaraz bym rozdawała , np dzieciom,
      A

      Usuń
    11. rozdawać też nie można, bo potem sama byś nie miała, musiałabyś obmyślić plan, jak sprytnie pomóc dzieciom, żeby nie nauczyły się, że zawsze ktoś im będzie dawał...

      Usuń
    12. nie rozdałabym wszystkiego, tylko tyle żeby samej nie wpaść na dno hahhaha ja i tak już rozdałam co miałam hahaha
      A

      Usuń
    13. jak byś chciała coś jeszcze rozdać, to możesz nam nam podesłać, podamy CI nr konta ;))))) hehehehe (żartuję)

      Usuń
    14. jak tylko wygram to cie powiadomię hihiihihhiih
      A

      Usuń
    15. Ja nawet nie gram, a można przez internet? Hahahahahahahaha

      Usuń
    16. można, jakoś tak że wysyła się smsa;-)))
      A

      Usuń
  2. Nie martw sie Ursusie. Ja tez i to z moją Pańcia, mocno zaciskałem pazurki za Włochów. Ciekawi nas kto wytypował własiwy wynik w zakładach, na ktory postawił jakies pieniądze. Chyba było takich niewielu, a jezeli sie ktoś trafił to zgarnął pewnie niezłą kasę:)
    Ursusiku, jak dziś odwiedzi Was Czarnulka, to schowaj dume do kieszonki i pogratuluj jej :). Rudy

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudi, Czarnulka przyszła, trochę się popanoszyła, ale nic nie mruczała o ME, chyba nie chciała denerwować nas. Bo gdyby doszło do kłótni między nami, mogłoby stać sie tak, że Ludzie wyprosilliby ją z domku, w celach bezpieczeństwa, a ona nie lubi być wypraszana, wychodzi zawsze sama :))) a finał rzeczywiście niesamowity, aż 4:0 :)))

    OdpowiedzUsuń