czwartek, 21 grudnia 2017

951. Z Bambosza do Pudła:)

  Kiedy niedawno z Niebieściuchem działo się źle, a przyznać trzeba, że to niebywałe, ile się zmieniło w jego zdrowiu i zachowaniu w ciągu ponad tygodnia, Bambosz Mufasy wylądował w śmietniku. Stało się tak, ponieważ Ludziowaci obawiali się, że pełno w nim bakterii i uznali, że kupią mu nowy. Zainfekowana budka- na czas oczekiwania na nową, została póki co zastąpiona pudłem z kocykiem w środku. Niespodziewanie, jakby to nie brzmiało, karton stał się domowym hitem, o który toczymy spory i jakby nie patrzeć: obaj chcemy iść do pudła! 😉 Hmm. Taryfa ulgowa dla Ruska już się skończyła, wszak kiedy w nim odpoczywał i dochodził do siebie, nie ładowałem się do środka, a tylko towarzyszyłem obok. Aktualnie sobie nie żałuję, czym zdążyłem już rozśmieszyć moich Ludzi. Co na to Mufasa? Wolę nie wiedzieć :)

Wyczuwam, że moje przebywanie w pudle, to tylko kwestia czasu...
Udam, że nie wiem, o co chodzi. Że niby jedteśmy razem, ale osobno.😸
Żeby nie marudził, podałem mu łapę! 


Dawniej on leżał w pudle :)

:)

4 komentarze:

  1. pudło największy hicior. U nas największy fun jest jak przychodzi zamówienie z auchan direct! pudeł mamy wtedy conajmniej z 5 i jest gonitwa! No i dla nikogo nie zabraknie miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pięciu pudeł można zrobić tunel albo domek :), jeszcze kocyk do środka i niezła frajda dla kociastych.

      Usuń
  2. no przecież wczoraj pisałam komentarz :( i życzenia składałam! i był tu i wcięło?? buuu
    pisałam, że wszystkie koty kochają pudła i pudełka, a już najbardziej świra na ich punkcie ma słynny Maru ;)
    jeszcze raz więc zdrowych, radosnych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, że komentarz zniknął, ale widziałam go w mailu. Ostatnio spamy do mnie przychodzą, wczoraj też. A tego słynnego Maru nie znam, w ogóle rzadko oglądam cudze koty w YT, może to, że mam swoje dwa Hehehe Oglądałam papugi, jak śpiewają, tańczą, niesamowite.
      Wesołych Świąt.

      Usuń