sobota, 5 kwietnia 2008

68. Kiedy Ursus ma imieniny?

No proszę, moja Pani była przekonana, że ja nigdy nie obchodzę imienin. Mufasa też nie chciał wierzyć, a jednak okazało się coś odwrotnego. Zobaczcie, co wczoraj znalazłem w Wikipedii.
    "Ursus – imię męskie pochodzenia łacińskiego. Wywodzi się od słowa oznaczającego "niedźwiedź". W językach skandynawskich jego odpowiednikiem jest Björn. Wśród patronów tego imienia - św. Ursus, biskup (VI wiek).Ursus imieniny obchodzi 13 kwietnia, 30 lipca i 30 września".
    Rusek teraz może mi pozazdrościć, bowiem mogę spokojnie świętować potrójne imieniny w ciągu całego roku. Do tego moje urodziny, które już niebawem;) no i nie zapominajmy też o Dniu Kota w lutym. Hehe. Zastanawiałem się, które imieniny sobie wybrać, ale postanowiłem, że nie będę sobie głowy zawracać tym tematem i stanowczo mruczę, że w kwietniu, lipcu i we wrześniu poczęstuję Was wirtualnym torcikiem albo innymi smakołykami;) W końcu jestem Kotem i to Ja sobie sam ustalę jak ma być;) Żebyście widzieli minę Mufasiska, hihi. On nie ma chyba nigdy imienin. Mimo że się z Niebieściucha śmieję to patrząc na Jego smutny i zamyślony teraz pyszczek, zrobiło mi się Go trochę żal. No ale w lutym to On jest solenizantem;)
     A wracając do mojego Ursusowego imienia, a właściwie jego pochodzenia to doczytałem moimi żółtymi oczkami, że moi Państwo również noszą imiona pochodzenia łacińskiego. Jak się cieszę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz