czwartek, 17 kwietnia 2008

75. Mufasia Rodzina się powiększa



 Znowu nadeszły cudowne wiadomości... Hmm w moim kocim życiu inaczej być nie może. Otóż Mamusia Mufasy, nosząca piękne imię, jakim jest Kamelia, została kolejny raz Mamą. 14.04.2008 urodziła cztery kociątka we wspomnianej kiedyś hodowli Maskotka Carów*PL. To miła niespodzianka dla nas, bo jak wiecie już kilka dnia wcześniej Siostra Ruska, czyli Mia również urodziła małe Kociaczki. Nie trudno się domyślić, że teraz obie Kotki mają sporo pracy, w czym na pewno pomaga im Tata kociąt: Fabian.  



( Mruczę Ci Ursusie dzień dobry, jestem Fabian, kot niebieski rosyjski. Jestem Czechem. Poznałem kociobiście Waszych Państwa i byli mną oczarowani;))
Fot. http://maskotkacarow.republika.pl/index1.html



    Obydwie zakochały się w tym samym Przystojniaku, hmm nie dziwię się, choć ja nie widzę go tak, jak Dziewczyny;);):) Dla mnie to Kocur, z którym zapewne bym się ganiał albo walczył. Trudno tu mruczeć.
Hmm, a dla nowonarodzonych Kociątek kim Ja właściwie mógłbym być? Chyba takim przybranym Bratem...Jak myślicie?
    Mufasek się cieszy, ponieważ ma trzy kolejne przyrodnie Siostry i jednego przyrodniego Brata. Trzeba jeszcze odwiedzić Tatę Mufasy, bowiem to Kocur z tytułami i niejedna Kocia Panna odbarowała Go już dzieciaczkami....Muszę też zajrzeć do mojej hodowli, tam na pewno też sporo nowości;)
A oto fotka Mamusi Mufasy, czyli Kamelii i krótki liścik, jak napisała łapkami;)

(Synku, serdecznie Cię pozdrawiam i całuję w pyszczek. Mruczę Ci do uszka i głaszczę i myję Cię po grzbieciku. Bądź grzecznym i dobrym Kocurkiem. Codziennie o Tobie myślę i Twoim nowym domu;) Całusy dla Olbrzyma i Twoich Opiekunów. Mamusia)Fot. http://maskotkacarow.republika.pl/index1.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz