piątek, 6 lutego 2009

167. Zamiast Dnia Świstaka Dzień Kołtuniaka

  Usłyszałem kilka dni temu, że w kraju moich przodków urządza się Dzień Świstaka. Świstak, a właściwie to Świszcz wyciągnięty z nory niby przepowiada, jak długo potrwa jeszcze zima. Jeśli zobaczy swój cień to na wiosnę trzeba poczekać 6 tygodni, jeśli nie to wiosna już tuż tuż. Pomruczałem Mufasie, że co taki Świszcz może wiedzieć o pogodzie, jak to taka Wiewiórkowata Kreatura. 
Plik:Groundhog-Standing2.jpg
Wypraszam sobie, jestem gryzoniem z rodziny wiewiórkowatych Kupo Kłaków!!!
(fot.wikipedia)

Hmm, to  ja mam lepszy pomysł. Żadne Świszcze, Świstaki, czy inne zwierzęta, nie przewidzą tak doskonale pogody jak ja Ursusik!
Zamiast Dnia Świstaka wprowadziłbym Dzień Kołtuniaka!
Przepowiadanie  polegałoby na liczeniu moich kołtunów na brzusiu  i pod łapkami, a czym im więcej, tym dłużej musimy czekać do wiosny. Ja jako znany Doktor Kłak z Ursus University w stanie Maine w USA mogę poszczycić się i pochwalić niezliczoną ilością kołtuników w moim futerku. To mój naturalny talent, a którego nie posiada Rusek. Czas najefektywniejszej produkcji kłaczków przypada na okres zima-wiosna oraz jesień-zima. Wtedy kolejno zrzucam sierść, a w drugiej części roku staje się Ursusem Puchaczem! 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Eagle.owl.arp.750pix.jpg
Co te Kocisko wie o Puchaczach!!!!
Tylko się panoszy i żadnego pożytku z niego nie ma, hmm, może jedynie kulinarny, kiedy znalazłby się w moim dziobie...
(fot.wikipedia)

Muszę Was zmartwić, bowiem w ostatnim tygodniu moi Ludzi naliczyli mi sporą ilość kołtunów, co oznaczałoby, że wiosny jeszcze prędko nie będzie. Podstępem Pani wzięła mnie na kolanka, a Pan wtedy wycinał intruzy z mojego brzusia, nie dające się już rozczesać. Po skończonym zabiegu chwycił je w garść i wyrzucił do kosza. Właścicielka powiedziała wtedy do naszego Pana, że gdyby miano sugerować się ilością Ursusikowych kłaczków w wypatrywaniu wiosny to trzeba jeszcze sporo poczekać. Bo tyle tego było...Hmm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz