niedziela, 8 lipca 2012

473. Co się odwlecze, to nie uciecze, czyli Ursusowy dylemat


  Drodzy Czytelnicy, jeszcze tak niedawno podczas Euro 2012 męczyły Mufasę dylematy z cyklu komu kibicować, a tymczasem wcale nie musiałem czekać dwóch lat, aby przekonać się na własnym futerku, jak to jest.   Dziś odbędzie się finał siatkówki człowieczej drużyny płci męskiej pomiędzy Polską a Stanami Zjednoczonymi i zauważyłem, że moi Ludzie zadają mi co jakiś czas dziwne pytania. Hmm, również stoję pod znakiem zapytania, a właściwie obok niego  Trudna decyzja, bo z jednej strony- podobnie jak Niebieściuch- czuję się polskim Kocurro, a z drugiej odczuwam sentyment do kraju moich przodków, szczególnie podczas hymnu, na którego dźwięk pędzelki stają mi dęba. Postanowiłem jednak wybrnąć jakoś z tej niełatwej sytuacji i każde mecze, czy inne zawody, gdzie staną ze sobą w rywalizacji sportowej Polska i USA , ścisnę łapki dla kraju przodków moich Ludzi, ale w każdym innym, będę kibicował Stanom Zjednoczonym. Niech tylko moich Właściciele nie pytają mnie, za kim będę w meczu USA-Rosja, gdyby do takiego doszło, bo nie pomruczę. Rusek zresztą też nie.

9 komentarzy:

  1. Ursus słabo kibicował amerykańcom, przegrali hahaa chociaż w tym wypadku to nie ma przegranych, maja II miejsce...
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ursusik kibicował Polsce, tak zadecydował. Amerykanom bedzie kibicował podczas innych zawodów, kiedy ich przeciwnikiem bedzie ktoś inny, niż Polska. Juz niedługo igrzyska, super, bedą hymny Rosji i USA, no i ogólnie lubię olimpiady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano widzisz, źle zrozumiałam jego wywody hahah ale nic, nasi i tak wygrali, na olimpiadzie też będą Polacy, to komu będzie kibicował ?
      A

      Usuń
    2. Zawsze Polsce, ale gdy przeciwnikiem USa bedzie ktoś inny, niż Polska, to bedzie kibicował USA hehehehehehe Przeczytałam wczoraj, że w siatkówkę na olimpiadzie bedzie tez grała Rosja i Stany i są razem w grupie. Polska z nimi nie jest, a skoro mecz Rosja -USA to juz widzę miny Ursusa i Mufasy hahahahahahahaha

      Usuń
    3. hhahaah wobec tego, wszyscy będą wygrywać hahahahha USA, Rosja...POLACy..hahah
      A

      Usuń
    4. hahaha, ale wygrać może tylko jeden ;)

      Usuń
    5. no właśnie, i pewnie wygrają w siatkę Polacy, a resztę trudno przewidzieć,
      A

      Usuń
  3. mocne wsparcie Ursus dał naszym, bo wygrali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, chodził po pokoju podczas meczu, w końcu usiadł między nami i przysnął, chyba sie zmęczył kibicowaniem :))))

    OdpowiedzUsuń