sobota, 24 stycznia 2009

163. Spóźnione odwiedziny Dziadków: Elvisa i Dream-Dandy


 
fot. http://www.russianblue.republika.pl/kocury.html

   Przepraszam Wnusiu, że dopiero teraz Cię odwiedzam, ale wiesz jak to bywa w hodowli. Niemniej chciałem się przedstawić Twoim Czytelnikom. Mam na imię Elvis i jestem Twoim drugim dziadkiem. Babcia- moja "żona" też Cię pozdrawia i całuski Wam przesyła. Bardzo się cieszymy, że masz Kudłatego Towarzysza w domku i że pomimo różnicy charakterów i wyglądu bardzo lubicie się z Ursusikiem. Nie trącaj go łapką przy jedzeniu, niech je, bo to wielki kocur...Dbaj o siebie Mufasku, a także o Twoich Ludzi i Olbrzyma.

(Hmm- zgadzam się z Twoim dziadkiem Niebieściuchu w kwestii mojego jedzonka...hmmm Także słuchaj się dziadka Elvisa, bo dobrze mruczy luzak )


  Jestem Dream-Dandy- dziadek Ursusa. Elvisie nie zachęcaj proszę mojego Wnusia Ursusika do obżartuchowania, bo w przeciwnym razie stanie się tłuścioszkiem. A do tego ani Jego rodzice, ani my dziadkowie nie chcielibyśmy dopuścić. Mamy być olbrzymami, ale bez nadwagi.
(Ojej mój dziadzio się wymądrza, niczym Mufasa)

-Witaj Dziadziusiu, aleś Ty duuuży i masz inny kolor sierści niż ja,,hmm
-Kochany Wnusiu, bo tak działa genetyka i część Twojego rodzeństwa również odziedziczyła po mnie rude umaszczenie, pamiętasz? A Twój kolorek sierści odziedziczyłeś po Twoim drugim dziadku, czyli Juconie.
Cieszę się, że tak urosłeś i jesteś takim mądrym kocurkiem. Trochę za często pałaszujesz miski, dlatego uważaj, żebyś trzymał wagę.
-Ale Dziadku jak ważyłem się ostatnio u weterynarza to moja waga raczej nie spodobała się moim Ludziom, bo zabrzmiała tak satanistycznie...hmm
6kg i 66 gram hmm
-No, nieciekawa sprawa, ale od czasu wizyty na pewno Pani podtuczyła Cię o ten 1gram. Jestem pewny.
-Hmm, mam nadzieję, ale Ty Dziadziusiu za to masz olbrzymie gabaryty.
-Podobnie, jak Twój tata Consul jestem większym kocurem od Ciebie Ursusiku, ale nie martw się. Nie każdy musi być tak wielki, a Ty i tak wyglądasz imponująco.
- To i Twoja waga Dziadziusiu jest większa od mojej?
-Ważyłem jakiś czas temu 8kg i 1 gram.
-Hmm, to ile to Niebieściuchów by trzeba było wstawić na wagę, żeby uzyskać taką imponującą wagę, jak Twoja Dziadku...hmm
- Trochę by ich było, ale nieładnie tak śmiać się z mniejszych kotków.
-Hmm, ja się nie śmieję, ja tylko się droczę z Ruskiem luzak 


(bardzo śmieszne Kupo Kłaków)

fot. http://www.chat-mainecoon.com/pages/reproducteurs/dandy2.htm

Moje Ursusikowe Babcie i Dziadkowie przedstawiani byli TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz