poniedziałek, 20 kwietnia 2009

200. Nowa lista obecności i przed pokazem "hulakot"


Moi Drodzy przybyło do Kotonolulu więcej kociobistości! Serdecznie witamy i czujcie się, jak u siebie w domku. Ostatnim razem pominąłem Tajgirkę, za co bardzo Ją przepraszam. Ta Kocia Dama przecież  przez cały czas brała udział w polowanku na małże i muszki i sączyła dwa koktajle. Kiedy wybrałem się na drzemkę leżaczkową koło basenu, musiałem się z Nią minąć. No, a potem gdy wróciłem na plażę dziewczyn nie było, bo buszowały po sklepach, także Tigi nie gniewaj się.
Mam nadzieję, że tym razem dobrze odczytam nową listę obecności:
Kocie Damy, czyli Dziewczyny: wstyd  cmok
  1. Fuczka
  2. Funia
  3. Laki
  4. Lili
  5. Lusia
  6. Niunia
  7. Pusia
  8. Rudzia
  9. Tajgirka
  10. Tereska
  11. Thipany
  12. Tosia
  13. Tusia
My Don Kocurra, czyli Chłopaki luzak
  1. Blacky
  2. Felicjanek
  3. Don Mufasa
  4. Don Ursusso Olbrzymo
  5. Wojtuś
  6. Ziutek
  Kochani, jest nas już łącznie dziewiętnaście kociobistości, a to przecież jeszcze nie wszyscy. Moja Pani zaskoczyła się ilością moich kocich Przyjaciół, bo jeszcze niedawno było nas tak malutko. Pomyślałem, żeby powiadomić naszych Ludzi, że za nimi mimo wszystko tęsknię i powoli trzeba się szykować do powrotu. Kiedy z nimi pobędę kilka dni, potem znowu można podróżować w inne zakątki kociego świata.

  Jeśli chodzi o sprawy bardziej przyziemne to trenuję przed dzisiejszym pokazem tradycyjnego tańca Kocich Hawajów, zwanych w człowieczym języku "hula", a w kocim "hulakot" hehe  luzak  Powtarzam też kroki do kociej salsy, rumby i samby, które mam zamiar wykonać wieczorem w restauracji hotelowej z każdą moją kocią Przyjaciółką. Dziewczyny ubierajcie sukienki i buciki na obcasie, które sobie nakupowałyście, bo ja don Ursusso Olbrzymo poproszę każdą z Was do tańca. Przyodzieję specjalnie zaprojektowany na tę okoliczność kostium złożony z czerwonych piór! hehehe  luzak To projekt Ursusa Versacze, który to wykonany z niezwykle delikatnych piórek nie mógł zostać uszyty tak zwyczajnie, a został utkany łapkowo, czyli w języku ludzi- ręcznie!
 
Kot_Ursus
22 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz