środa, 5 sierpnia 2009

239. Król Mufasa na tronie nie odda władzy!


 Co ja tu widzę? Czyżby ktoś się buntował przeciwko mnie? Kupa Kłaków obmyśla plan odebrania mi kociej władzy z łapek? Niedoczekanie! Wybaczcie drodzy Czytelnicy, ale chyba sobie żarty urządza ta amerykańska Kudłata Kreatura, że śmie wyzywać mnie na pojedynek. Olbrzymie albo Ci nadmierna ilość kłaków poprzestawiała klapki w Twojej włochatej głowie i na pędzelkach albo zgłupiałeś do reszty przez nadmiar jedzenia w Twoim żołądku i przez ciągłe czyszczenie misek! Marzyć o władzy w domku to sobie możesz, ale wiedz jedno: dopóki ja żyję, nigdy nie oddam Ci tronu! Ani kociarate, ani kocie sumo, ani inne kocie walki nie są w stanie mnie przestraszyć! Jestem Mufasa-Niebieska Kociobistość, którego przodkowie wywodzą się z Archangielska w Rosji!
  
Kot_Ursus
33 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz