środa, 26 sierpnia 2009

246. Poczet wybranych królów Kociopolski


Wypożyczyłem sobie w Kociej Bibliotece Narodowej luzak  "Poczet królów kociopolskich" , gdyż interesowało mnie, jak koci władcy, o których Wam wspominałem poprzednim razem, prezentowali się i wyglądali...

Ursus Łakomy I 







Ursus Pobożny 


Ursus Łakomy II


Ursus Wąsaty- Wielki zaraz po koronacji za młodu z entuzjazmem na pyszczku i chęcią powiększenia terytorium Królestwa Kociopolskiego...


Ursus Wąsaty-Wielki u schyłku życia, doświadczony i poważny, po rozszerzeniu Królestwa Kociopolskiego...


Przeglądam tę książkę i nadziwić się nie mogę, gdyż ci koci królowie są do siebie bardzo podobni. Niemal jak dwie krople wody. Mufasa mi podpowiada, że skoro władza przechodziła z pradziada na dziada, to nie ma w tym nic niezwykłego. Mało tego, oni wyglądają wręcz tak jak ja: Ursusik Olbrzymo, hmm...
Coś tu nie gra moi drodzy Czytelnicy....

 hehe 
Kot_Ursus
27 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz