wtorek, 22 stycznia 2008

42. Dzień Babci i Dziadka

 Zauważyłem, że ludzie obchodzą takie święto, które nazywa się Dniem Babci (wczoraj) i Dziadka (dzisiaj), Pomyślałem sobie, że nawet Ja- Kot Urusus również mogę pochwalić się takimi członkami mojej Rodziny. Co więcej Rusek też! 
    Zanim przyjechałem do nowego domku, w poprzednim, w którym się urodziłem, na co dzień spędzałem czas z moją Babcią Kelly i Dziadkiem Juconem. Oboje są Rodzcami mojego Taty: Consula. Natomast Rodzice mojej Mamy Emilii: Emy Shou (druga Babcia) oraz Dream-Dandy (drugi Dziadek) mieszkają kolejno w Niemczech i Francji. Tak przynajmniej mówi moja Pani;) 
    Z Dziadkami, od strony mojego Taty, miałem zaszczyt i okazję już się poznać, gdyż z Nimi mieszkałem w jednym domku. W ogóle spotkało mnie wielkie szczęście, gdyż oboje moi Rodzice pochodzą z jednej hodowli Maine Coon, dzięki czemu znam mojego Tatę. Czasem zdarza się, że Kocia Mama mieszka w innym domku, a Koci Tata w jeszcze innym. Spotykają się za sprawą swoich właścicieli, na randkę i "biorą ślub". Z tej ich kociej miłości rodzą się małe kociątka, którymi zajmuje się ich Kocia Mama. W przypadku Mufasy też tak było. On nie spotkał nigdy swojego pięknego Taty, mimo że my wiemy, który to Kocur.;) Co do drugich Dziadków nie dane mi było poznać ich kociobiście. A szkoda;(
    Jeszcze dziś zamieszczę ich zdjęcia, gdyż chciałem Wam ich przedstawić- wszystkich czworo. (Rodziców kiedy indziej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz