środa, 23 stycznia 2008

43. Moje Babcie i Dziadkowie....

    Chciałem Wam przedstawić moje dwie Babcie i dwóch Dziadków. Tym razem na fotografiach...

    Moja Babcia  Kerii, uwielbiana przez moją Panią. 


  
Wnusiu, zachowuj się grzecznie!


A poniżej mój Dziadek Jucon, "Mąż" Babci Kerii, jednocześnie rodzice mojego Taty Consula. Zdjęcie zostało skopiowane ze strony hodowli
Medium Color *PL, w której się urodziłem. Więcej zdjęć można zobaczyć TUTAJ.

 
Wnusiu, słuchaj Babci!

    Przedstawiam Wam drugą parę "małżeńską" . To moi drudzy Dziadkowie, rodzice mojej Mamusi Emilii.
    Na początek  moja Babcia Emy-Shou, która mieszka w bardzo prestiżowej hodowlii Langstteich* De w Niemczech. Zdjęcia nie mogłem opublikować, ale więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ.

I na koniec Dziadek Dream-Dandy, aktualnie mieszka we francuskiej hodowli Cartoonland. Jego fotografie można zobaczyć TUTAJ.



Życzę moim Babciom i Dziadkom Wszyskiego Najlepszego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz