niedziela, 5 lipca 2009

227. A nam się podoba na wystawie!


A mnie się podoba wystawowe życie i nie wiem, o czym szczekają moi przedmówcy! Kociskami się nie przejmuję i robię swoje!
 
Bardzo się wczuwam i poważnie podchodzę do mojej pracy. Wykluczam obsamarowanie mnie w jakichkolwiek Plotkach, gdyż  jest to dla mnie rzecz niedopuszczalna.  Zbyt długo pracowałem nad moim psim wizerunkiem, żeby teraz tak łatwo został zbeszczeszczony!
 
My też nie narzekamy! Jesteśmy zawsze ładnie wyczesani i nie tarzanie w błotku nam w głowach, nie wspomnając już o znalezieniu się na pierwszej stonie jakiegoś kociego brukowca!
 

Zgadzam się, ja też się dobrze tu bawię!
 
I nam się podoba!
 
No cóż, skłamałbym, gdybym nie poszczekał, że wystawa to ciężka praca, ale lubię tu być!
 
Kot_Ursus
34 łapek (comments)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz