wtorek, 25 grudnia 2007

26. Życzenia od Ursusa

 Ja Ursus, łagodny kocur Maine Coon, chciałabym życzyć Wszystkim Kotom i Innym Zwierzątkom, a także Ludziom, tu zaglądającym wiele Dobra, Radości, Zdrowia i Łask Bożych. Koty, dalej szpiegujcie i zapisujcie w notesikach, co czynią i mówią Wasi ludzie A to wszystko dla Pana Boga;) Aby Wam rybek, karmy, puszek i innych smakołyków nigdy nie brakowało, mruczcie, ile się da! Życzę Wam, abyście nigdy nie zostały wyrzucone z domku, abyście miały kochanych właścicieli i nigdy nie zaznały strachu, głodu i zimna.
    Szczególne życzenia i pozdrowienia ślę dla Pani Anny, która jako pierwsza po Mamusi o mnie dbała, tuliła i kochała. Chciałem Jej powiedzieć, że o Niej nie zapomniałem, mimo że mam nowy domek, Panią i Pana.
Do życzeń dołącza się mój Niebieski kochany, choć czasem za bardzo wyniosły współmieszkaniec Mufi-Mufasa.


P.S.Wyżej zamieszczone zdjęcie znalazłem gdzieś w internecie.
 Niebawem napiszę więcej, ale teraz pędzę do moich Państwa, opowiedzieć im, co się działo, a i może dowiem się od nich czegoś ciekawego.
Mam nadzieję, że uda się coś podkraść ze stołu......;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz